Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
nou de CB krijgti ie iets eerder dan verwacht..... :o, hij eet het andere eten niet maar wel de CB ???

Nahja, heb ik nou een slimme of een domme kat ???

Ik doe hier nu dus een beetje Vit C door en dan zullen we het wel zien hoe het gaat.

Het is een crime om zijn tabletje naar binnen te krijgen; door het eten lukt niet want dan eet ie het niet op dus moet het rechtstreeks in zijn bekkie.................. pffffft OORLOG, en dat alleen maar voor zijn eigen bestwil
Door Mayka
Volgens mij is Moby gewoon een hele slimme kat! ;D

Hoeveel vitamine C geef je dan? (voor het geval dat)

Het was hier net een slapstick, blij dat niemand me gezien heeft.................
Ik wilde urine van Sylvester om na te laten kijken op blaasontsteking cq blaasgruis. Dus boven van de kattebak alvast de deksel eraf, juslepel ernaast en opletten. Na 4 keer achter die kat aangerend te zijn de trap op voor niks, toch maar naar buiten gelaten. Gat in schutting afgesloten en weer met de juslepel paraat. Affijn, op pantoffels de hele tuin door, om de vijver heen (is niet echt ruim maar ging net goed ;)) door de smeltende sneeuw (dus natte pantoffels en sokken) en eindelijk nadat hij 10 keer was begonnen met een kuiltje te graven en verplaatsen omdat ik er weer met die juslepel onder hing, eindelijk .......................

Het is gelukt. Meteen om acht uur afgeven bij da en dan weten we vanmiddag weer meer.

Wat je toch soms niet over hebt voor je dieren. ;D ;D
Door Mayka
Ivonne schreef:

Het is een crime om zijn tabletje naar binnen te krijgen; door het eten lukt niet want dan eet ie het niet op dus moet het rechtstreeks in zijn bekkie.................. pffffft OORLOG, en dat alleen maar voor zijn eigen bestwil
Gelukkig is Sylvester een echte sul, pilletjes en cb wurm ik gewoon z'n bek in en een minuut later is hij dat al weer vergeten. ;D

De uitslag van zijn urine-onderzoek:
s.g. 1.035, ph 6-7, leuco's 3+, eiwit 1+.
Sediment: gb
Advies van da: beginnende blaasontsteking door verminderde weerstand ( ??? kunnen ze dat aan de urine zien ???) en een anti-biotica kuurtje voor 10 dagen.

Persoonlijk voel ik er meer voor om eerst maar eens te proberen wat meer cb naar binnen te krijgen en Roter vitamine C+cranberry combi te geven. Ga straks ook langs de apotheek om te kijken of ik daar van die ph-staafjes kan scoren.

Heeft iemand nog adviezen??? Wat is wijsheid ???
Laatst gewijzigd door Mayka op di 02 mar 2004, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door