Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Ik heb deze vraag toch even in medisch gezet. Het gekookt water vind ik een goede tip. Als de hond nou niet van nat vlees houdt, laten ze het gerust even in een zeef uitlekken (en het vocht aan de andere hond geven. Zonde om weg te gooien). Verder zou ik hen aan willen raden Okugest van VSM erbij te gaan geven. Dat is gewoon te koop bij de drogist, maar dat helpt ook bij voedselveranderingen. En probiotica. Laat ze zeker probiotica aan het brokkenhondje geven!
Door madonna
Hoera het is gelukt vanmorgen en vanavond heeft ze 1 plakje duck gehad en ze hebben het even in koken water gelegd,ze hebben het niet gemengd met pens
ze heeft er heerlijk van gegeten en het is er in gebleven.
nu maar hopen dat het goed blijft gaan dan eet ze van af vandaag ook vlees. :D
Door Laura2004
madonna schreef: Hoera het is gelukt vanmorgen en vanavond heeft ze 1 plakje duck gehad en ze hebben het even in koken water gelegd,ze hebben het niet gemengd met pens
ze heeft er heerlijk van gegeten en het is er in gebleven.
nu maar hopen dat het goed blijft gaan dan eet ze van af vandaag ook vlees. :D
Super zeg!!!!! :D Daar word ik blij van!
Door tieneke
In Ned had ik een klant met een hond die ernstige slokdarmproblemen had en werkelijk alles(Duck) uitkotste.
Na over te zijn gegaan op cb lam/rijst was dit helemaal over,dus kijk het even aan en probeer dan een ander kvv bijv cb.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door