Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
bernergek schreef: Of het kwaad kan heb ik dus ook geen antwoord op.
Heb het eens aan mijn da gevraagd, maar die zeggen al gauw als je toch niet wil fokken laat haar dan helpen, want dat is beter. Maar dat zeggen da al gauw volgens mij.
Maar als ze verder zelf nergens last van heeft en niet steeds schijnzwanger is, lijkt het mij dat het niet veel kwaad kan.

In ieder geval weer succes met het uit elkaar houden van de nollebakmonsters.
Het is pas dag 3 en Tinus snuffelt soms even maar doet verder niets...dat komt nog wel :P :-X
Door tieneke
Eergisteren begon dus het festijn... 8)
Ze staat nu droog en Tinus is in alle staten :P
Tara ligt in de badkamer met de sleutel stevig omgedraaid,apart uit en apart eten,gelukkig eet Tinus wel normaal met af een toe even wat gejank.
Nog een paar dagen dan is de rust weer wedergekeerd.
Kregen ook nog onverwachts gasten ::) ::)
Door crutz
Audrina schreef: Ik ken ook een aantal duitse & mechelse herders die om de 5 maanden loops worden, volgens mij 1 van de honden van Carmen (crutz) ook. Nu is Tara geen herder, maar toch... Het kan dus wel en die honden hebben er geen hinder / kwalen van.
idd, Delwyn is iedere 5 mnd loops (en de loopsheid van dit nest was zelfs al na 4 mnd, maar dat had denk ik met een naderende loopsheid van Umi te maken.....) maar heeft er totaal geen hinder van (ja in de training hangt ze iets meer aan mij en kan ik er minder druk op zetten, maar in de dagelijkse omgang merk je er niets aan), is ook niet schijnzwanger na afloop
maar is wel maar 14 dagen loops (misschien 18, maar niet langer) en dekrijp op dag 7, 8 en 9 over t algemeen......(nu ook) dus t is allemaal wat korter bij haar.......weet niet of dat bij Tara ook zo is,

maar als ze er geen last van heeft en jij t handelbaar vind met een intacte reu er los bij zou ik er zeker niets aan laten doen.........
tieneke schreef: Eergisteren begon dus het festijn... 8)
Ze staat nu droog en Tinus is in alle staten :P
Tara ligt in de badkamer met de sleutel stevig omgedraaid,apart uit en apart eten,gelukkig eet Tinus wel normaal met af een toe even wat gejank.
Nog een paar dagen dan is de rust weer wedergekeerd.
Kregen ook nog onverwachts gasten ::) ::)

Erg gezellige boel dus. :-X
Blijft Tinus er tot het einde van Tara's loopsheid last van houden?
Door tieneke
crutz schreef: idd, Delwyn is iedere 5 mnd loops (en de loopsheid van dit nest was zelfs al na 4 mnd, maar dat had denk ik met een naderende loopsheid van Umi te maken.....) maar heeft er totaal geen hinder van (ja in de training hangt ze iets meer aan mij en kan ik er minder druk op zetten, maar in de dagelijkse omgang merk je er niets aan), is ook niet schijnzwanger na afloop
maar is wel maar 14 dagen loops (misschien 18, maar niet langer) en dekrijp op dag 7, 8 en 9 over t algemeen......(nu ook) dus t is allemaal wat korter bij haar.......weet niet of dat bij Tara ook zo is,

maar als ze er geen last van heeft en jij t handelbaar vind met een intacte reu er los bij zou ik er zeker niets aan laten doen.........
Tara heeft nergens last van maar Tinus is wel zielig, hij eet gelukkig wel al is het soms met lange tanden.
Morgen ga ik ze onder streng toezicht bij elkaar laten en kijken wat Tara doet,dan is het 16 dagen :-\
Door tieneke
bernergek schreef: Erg gezellige boel dus. :-X
Blijft Tinus er tot het einde van Tara's loopsheid last van houden?
Ja zelfs hierna probeert hij nog pootje om te slaan :P ::)
De aankomende week alleen onder toezicht dus en nog apart slapen ;)
Door tieneke
Gisteren kwam er NOG meer aanloop :o
Vrienden van ons(8)en ook nog een echtpaar wat in het Beskydie gebergte woont....gelukkig zitten er 3 aparte ingangen....pfffff hopelijk is morgen de kust weer veilig ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door