Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
Ik hoop dat het werkt bij Luigi, want het lijkt me vervelend voor hem, maar zeker ook voor jou. Ik houd ook van mijn honden en als ze ontlasting zouden verliezen als ze ouder zijn dan zou ik het ook met liefde opruimen, maar het neemt niet weg dat ik het vervelend zou vinden (voor mezelf en voor mijn hond). Het is toch ook niet echt fris zeker niet als je honden regelmatig op de bank zitten (zoals die van mij).
Sterkte ermee Erna!!! ;)
Door Hugo49
Iemand enig idee hoe ik hem die spiersupport kan laten eten? Hij vindt het niet echt lekker ruiken en eet het slecht.

Ik heb het nu aangelengd met farmbozenyoghurt en een scheut melk en Luigi heeft met lange tanden ongeveer 80% opgegeten. De rest moet natuurlijk ook naar binnen.

Tips??
Door *Natasja*
Hugo49 schreef: Iemand enig idee hoe ik hem die spiersupport kan laten eten? Hij vindt het niet echt lekker ruiken en eet het slecht.

Ik heb het nu aangelengd met farmbozenyoghurt en een scheut melk en Luigi heeft met lange tanden ongeveer 80% opgegeten. De rest moet natuurlijk ook naar binnen.

Tips??
Ik prak hier alles aan medicijnen (voor de honden) door de Bibi, en dat hebben ze nog nooit laten staan. Maar ja, ik weet natuurlijk niet hoe lang die tanden van Luigi zijn...
Door Erna
Natasja1974 schreef: Ik prak hier alles aan medicijnen (voor de honden) door de Bibi, en dat hebben ze nog nooit laten staan. Maar ja, ik weet natuurlijk niet hoe lang die tanden van Luigi zijn...
Luigi eet geen Bibi natuurlijk. Hij krijgt zelf samengesteld en als ik die poeder in zijn kippenpoot frummel spuugt ie het ook uit volgens mij. Het stinkt ook zodat ik hem geen ongelijk geef maar goed....hij moet het opeten.
Door *Natasja*
[quote="Erna"]
Luigi eet geen Bibi natuurlijk. Hij krijgt zelf samengesteld en als ik die poeder in zijn kippenpoot frummel spuugt ie het ook uit volgens mij. Het stinkt ook zodat ik hem geen ongelijk geef maar goed....hij moet het opeten.
[/quote]

Nee, ik weet dat hij geen Bibi eet, maar ik dacht misschien iedere dag een klein beetje om het poeder doorheen te mengen. Omdat het makkelijker mengt dan een lap vlees. Maar als hij zo'n gevoelige neus heeft zal dat ook niet werken.

Ik vind de tip van Audrina wel een goede.
Door Erna
Ik ga dat spuitje morgen wel even proberen.

Overigens vind ik Luigi al een hele knappe vent omdat hij meer dan driekwart heeft opgegeten zonder dwang. En aan zijn smoeltje te zien vond ie het echt heel vies.
Door *Natasja*
[quote="Erna"]
Ik ga dat spuitje morgen wel even proberen.

Overigens vind ik Luigi al een hele knappe vent omdat hij meer dan driekwart heeft opgegeten zonder dwang. En aan zijn smoeltje te zien vond ie het echt heel vies.
[/quote]

Hij begrijpt vast dat het voor zijn eigen bestwil is.
Door Erna
Kan het zijn dat ie van de Spiersupport zoveel gaat poepen?

Hij had vandaag weer in de kamer gepoept en zo'n grote hoop hadden we hier al jaren niet meer gezien.
Door Erna
[quote="Natasja1974"]
Hoe gaat het nu met Luigi? Merk je al verbetering, of kan dat nog niet zo snel?
[/quote]

Ik wil nog niet te snel juichen maar volgens mij gaat het iets beter. Hij ziet er wel wat 'vrolijker' uit en ik heb geen poep meer gevonden.

De druppels en poeder vindt ie niet te nassen maar met een worstje gaat het er wel in.

Ik heb Wapper ook op de druppels gezet, eens kijken wat het met hem gaat doen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door