sharpie schreef:
Arme Wendy en Qyan 
Wat ik me nou af zit te vragen is dit:
als je hond een narcose of roesje heeft gehad mogen ze toch ook een dagje niet eten en ook niet teveel drinken ???
Dit heb ik iniedergeval met mijn teefje laatst nog gehad toen ze een roesje kreeg om haar oren uit te laten spuiten.
Ik hoop trouwens niet dat qyan nou ook nog eens een blaasontsteking heeft opgelopen :(dan zou ik ze echt aanklagen wegens het feit dat ze hem op een koude betonnen vloer hebben laten liggen.
Al zou het natuurlijk ook ergens anders van kunnen komen.
Misschien is het wel gewoon van de stress?
Ik vind dit zo rot vooor jullie 
Ik hoop dat hij snel weer opknapt Wendy
hoi sharpie, met een narcose weet ik het niet, qyan is nog nooit onder volledige narcose geweest.
met ene roesje mag de hond pas weer een beetje eten en drinken als de hond goed bij is. qyan heeft al 5x een roesje gehad, dus dat weet ik nu wel

dat hij op de dag van de scan gene eten hefet gehad vindt ik ook niet zo erg, want dat was misschien.
maar woensdagochtend vroeg zou hij wel eten krijgen en voor half 9 want dat heeft de arts gezegd, en zeker met oog op maagkantelingen zou hij vroeg al krijgen, want ze wist dat we meteen zouden komen zodra hij weg mocht.
maar nu vindt ik het eten ook niet het ergste hoor.
qyan kennende had hij waarschijnlijk toch niet gegeten, maar ene bakje water had wel gemogen!
maar qyan heeft een blaasontsteking, valt niet over te denken. het is gewoon zo. maar ook dat gaat wel weer over.
het ergste vindt ik dat ie niet meer alleen durft te blijven, maar mijn moder is nu thuis gebleven en we pakken het maar weer ff opnieuw aan.
zorgen dat hij zijn vertrouwen weer terugkrijgt