Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door judith1967
Ik heb vanmiddag cb gekocht voor Cairo,is wat vetter,mss dat dat beter helpt tegen de droge huid.
Door Breezer
Karin & Pyrs schreef: Ook de Light ?
Ja ook de light, zelfs meer dan de andere smaken. Dit omdat hij veel te dik was geworden van het eliminatie dieët. En hij is nu gelukkig ruim 2 kilo kwijt.
Door Breezer
Peet schreef: Maar hij is zowiezo al een huid-patientje, nietwaar?
Misschien is Cb aktief wat voor hem, is wat vetter. En eventueel een hogere dosis vis/boreage olie?
Ik ben bang dat ie van aktief weer veel te dik wordt. Hij zit juist op de light om af te vallen. Maar de visolie kan ik wel verhogen. Dan geef ik hem in de ochtend en in de avond een capsule.
Door K@rin
Breezer schreef: Ja ook de light, zelfs meer dan de andere smaken. Dit omdat hij veel te dik was geworden van het eliminatie dieët. En hij is nu gelukkig ruim 2 kilo kwijt.
Dan kan daar misschien het probleem in zitten.
Soms is die te "schraal" voor sommige honden en dat is dan te zien aan o.a. die schilfers.
Ik zou hem een poosje alleen de andere smaken van CB geven om te kijken of de schilfers dan verdwijnen.
Mijn Sheddie kan ook niet tegen de Light, terwijl Romy het er weer heel goed op doet ........
Door Breezer
Heb m´n vriezer nu nog half vol zitten met light en andere barf hapjes. Dus dat moet eerst op voordat ik nieuwe kan kopen. Maar tot die tijd geef ik wel 2 capsules visolie per dag. Ik las ergens dat de eventuele overdosis geen probleem is want dit wordt gewoon niet opgenomen, maar direct weer afgescheiden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door