Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
qyan heeft het ook op allebei zijn ellebogen, is ookal een keer open geweest.
al lijkt het de laatste tijd wel minder te worden vreemd genoeg.
Door ~anna~
Bij de reu smeer ik vaak rescue of calendula het valt niet zo op omdat hij gestroomd is.
Door jeanne
Freule heeft/had ook van die kale plekjes op haar ellebogen. De dierenarts in Oisterwijk begon meteen daar te knijpen :o er kwam allemaal talg uit :o Nu masseer ik die plekjes als ze bij me ligt en soms knijp ik er weer wat talg uit op haar advies. (ik voerde toen trouwens nog wel brok :-\) en de plekjes zijn bijna weer helemaal behaard en niet meer zo dik. Jan heeft echt een tic om die plekjes uit te zitten knijpen, getsie :-X ;D
Ik kan het echt voelen als het tijd is om te knijpen, dan voel je gewoon dat er weer talg onder de huid zit.
Door Paul_Barte
>>Ik kan het echt voelen als het tijd is om te knijpen, dan voel je gewoon dat er weer talg onder de huid zit.<<

En dat is iets wat je direct moet afleren Jeanne want dit gaat geheid een keer mis.

Ten eerste is het absoluut zinloos want het zakje vult zich opnieuw met talg en ten tweede loop je de kans (en die is vrij groot) dat het zakje aan de binnenkant scheurt en je een gigantische ontsteking krijgt.

De enigste mogelijkheid om van dit probleem af te komen is het verwijderen van het probleemzakje.
Door jeanne
Nou, ik knijp er een klein beetje uit, zodat de plek zachter word. Vooral jan heeft een knijpfobie, kan ie dus beter bij mij doen als ik weer teveel chocolade opheb ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door