Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Esther1963
Hitam schreef: Volgens mij geef je wel erg weinig. Ze mag wel 150 gram hebben. Ze is nog een pup toch?
Ze is 7 maanden en geadviseerd werd 90 gram per dag. Ik kon op de site van Bandit niets vinden over de hoeveelheid (of niet goed gelezen) van pups en jonge honden zoals bij Carnibest want daar mag je dan ook meer van geven. Dus jij adviseert 150 gram?

Esther en d'r beestenboel
Laatst gewijzigd door Esther1963 op ma 13 mar 2006, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door "inge"
Hitam schreef: Volgens mij geef je wel erg weinig. Ze mag wel 150 gram hebben. Ze is nog een pup toch?
Ja ik vind het ook erg weinig.Mijn shelties zaten met 7 maanden op 200gram per dag!!
Door Esther1963
garicha schreef: Ja ik vind het ook erg weinig.Mijn shelties zaten met 7 maanden op 200gram per dag!!
Ja van de Carnibest mogen ze zo'n 200 gram hebben maar van de Bandit minder. Nu weet ik dus niet of ik de juiste hoeveelheid geef hoewel ze wordt niet slanker doordat ik zo'n 90 gram geef. Het is en blijft een klein poppie.

Door K@rin
Esther1963 schreef: Ja van de Carnibest mogen ze zo'n 200 gram hebben maar van de Bandit minder. Nu weet ik dus niet of ik de juiste hoeveelheid geef hoewel ze wordt niet slanker doordat ik zo'n 90 gram geef. Het is en blijft een klein poppie.

Hitam (=Tannetje) = producent Bandit, dus ik zou haar advies opvolgen.
Ik vind 90 gram ook erg weinig ............
Succes er verder mee !
Ik hoop, dat dit 1 van de weinige terugvalletjes zal zijn, die Dezhra overkomt !!
Door Hitam
;) Op zich kun je bij een klein ras al wel met 7 maanden op volwassen hoeveelheid overgaan, maar aangezien Dehzra een achterstand heeft zou ik niet te krap voeren.
Kijk maar of ze niet te dik wordt.
Door Esther1963
Karin & Pyrs schreef: Hitam (=Tannetje) = producent Bandit, dus ik zou haar advies opvolgen.
Ik vind 90 gram ook erg weinig ............
Succes er verder mee !
Ik hoop, dat dit 1 van de weinige terugvalletjes zal zijn, die Dezhra overkomt !!
Hoi Karin, dat Tannetje de producent is van Bandit had ik inderdaad op de site gelezen daarom vroeg ik haar wat ik het beste kon doen. Maar Tannetje heeft vorige week ook telefonisch contact gehad met de homeopaat waar ik met Dezhra loop.

We gaan Dezhra nu 3 x 40 gram geven per dag om te kijken of ze qua gewicht constant blijft, ze mag wel iets aankomen want ze is nog wel in de groei. Het mooiste zou zijn als ze nog iets hoger wordt in plaats van breder ;D

En inderdaad hoop ik dat dit haar laatste aanval is geweest. De hondjes van mijn vriendin zijn ook ziek dus het zou me niets verbazen dat ze wat meegekregen heeft waardoor ze dus slecht at en dat het bij haar op haar darmpjes is geslagen want dat is op dit moment toch haar zwakke punt.

Laatst gewijzigd door Esther1963 op di 14 mar 2006, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door