Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Peet
Dat is absoluut waar, vandaar dat ik ook
Peet schreef: Waarmee ik niet wil zeggen dat deze hond hetzelfde heeft als zij....alleen dat de verschijnselen erg op elkaar lijken (
... zei.....

Maar zo blijft het natuurlijk gissen....Die pyr moet gewoon verder (neurologisch, CT scan, MRI) onderzocht worden, denk ik.....
Door tieneke
Peet schreef: Dat is absoluut waar, vandaar dat ik ook ... zei.....

Maar zo blijft het natuurlijk gissen....Die pyr moet gewoon verder (neurologisch, CT scan, MRI) onderzocht worden, denk ik.....
Zeker omdat ie net 1 jaar oud is :'(
Door K@rin
Timmy schreef: Er zit nogal een leeftijdsverschil tussen jullie twee honden. Ik zou toch niet te gauw gaan vergelijken, want een tumor of infarct (dat laatste komt trouwens zelden voor bij honden) is iets voor oudere honden en niet voor honden van nog geen jaar, tenzij er sprake is van een aangeboren tumor, maar dan zie je de verschijnselen vaak al veel vroeger (< 6 maanden).

Gr.
Linda
Nee, ik zeg ook niet dat het hetzelfde is, maar wel frappant dat het wel veel overeenkomsten heeft .......
Ze hebben Dezelfde UITERLIJKE verschijnselen .....

Wel is de ene een jonge en de andere een oudere hond.

Ik vroeg me af of het iets anders kon zijn dan een herseninnfarct, omdat in de lijn van de Pyr vaker epilepsie is voorgekomen .............
Door K@rin
Peet schreef: Dat is absoluut waar, vandaar dat ik ook ... zei.....

Inderdaad, ik hoop dat ze in Wageningen terecht konden.
Ze zou me opbellen zodra ze meer wist.
Door Ine
Karin, heel veel sterkte voor die mensen en de hond :-*
Laatst gewijzigd door Ine op ma 13 mar 2006, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door