Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
pippy schreef: zal het eens in de gaten houden ;) anders de zijkanten maar met bont bekleden.......nepbont natuurlijk ;D
NatUURlijk nepbond ja ;D, merkt tie niks van ;D.
Door tieneke
pippy schreef: zal het eens in de gaten houden ;) anders de zijkanten maar met bont bekleden.......nepbont natuurlijk ;D
Dan zou ik hier heel het huis moeten bekleden ;)
Overal liggen plavuizen.
Door *wendy*
Lizzy schreef: Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het vanaf deze foto's werkelijk niet weet... Misschien moet je het anders even aan je DA laten zien?
We moesten vandaag toch naar Gent ivm de infectie in zijn linkerelleboog waar de operatie was geweest. Gelijk naar dit plekje laten kijken. Het is voorals nog een goedaardige tumor die binnen 3 maanden zelf zou moeten verdwijnen (na eerst nog ff te gaan "ontsteken"). Ze hebben er een klein stukje vandaag vanaf gehaald, vandaar die diagnose.
Als hij er over 3 maanden nog zit dan moet hij verwijderd worden en gaan ze kijken of hij overgegaan is in kwaadaardig :-\
Laatst gewijzigd door *wendy* op di 07 mar 2006, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door