Zo heb ik eens met mijn maltezer een groot probleem gehad want ze was geheel verlamd aan haar achterkant vanwege een hernia. We zijn door mijn dierenarts toendertijd doorgestuurd naar een fysiotherapeut en zij werkte ook met geluidsgolven, ook was zij heel geïnteresseerd naar T-touch wat ik zelf heel interessant vind en ook op haar heb toegepast. Wekenlang hebben we dit gedaan 3 x per week. Al met al loopt mijn Maltezer weer zij het niet geheel zoals ze hiervoor deed maar ze loopt. De fysiotherapeute zei dat we het samen hadden gedaan, zij met haar handelingen en ik met de T-touch. Mijn dierenarts luisterde heel goed naar mijn verhaal en prijsde mij ook dat ik zo doorgezet had. Dus ik denk dat hij ook zal luisteren naar mijn verhaal met Dezhra als ik ooit nog eens bij hem langkom. Uberhaupt als ik met 1 van de honden of katten bij hem langs ga vraagt hij altijd naar degene waar ik toen mee langs ben geweest.
Ach ik loop nu wat vooruit op de zaken want ze krijgt het net 1 week maar ik heb het gevoel dat ze het al veel langer krijgt

Esther en d'r beestenboel