Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Paul_Barte
Jolly schreef: even een vraagje:' sinds het begin van deze topic krijgt Chasey dus een capsule zalmolie per voerbeurt, dus 2 capsules op een dag, kan het kloppen dat hij hierdoor: A) meer gaat schijten, B) moeilijker door gaat schijten en C) meurt als een otter, laat zeker om de 5-10 minuten poepies, :-\
Denk inderdaad iets anders maar niet de visolie!!
Heb nog nooit meegemaakt dat ze meer poepen (kan ook niet want er gaat niet meer in).
Moeilijker poepen beslist niet wel eventueel wat dunner!
Meuren kan maar dan wel naar rauwe vis LOL.
Door Sje
Lees net dat de zalmolie gemaakt word van gekweekte zalm en jullie het over visolie van wat voor soort vis is dit, misschien een stomme vraag. Is dit dan alleen te verkrijgen in capsule form of ook vloeibaar.

De honden hier krijgen ieder dag zalmolie, moet eerlijk zeggen dat het stelletje er perfekt uitziet zelfs kleine Bobbie van 14, glanst als een ....
Door Jolly
chasey krijgt ook zalmolie in de capsules en die gaan hoppa zo het bekkie in.
Ik maak het potje leeg en kijk het dan weer een week of 3-4 aan, krijgt die dan weer schilfers etc etc, dan gaan we gewoon weer verder met de capsules.
Door Sje
Hier krijgen ze de zalmolie van (even reklame maken) van Henne, is een deens merk, je krijgt het in een pompfles, makkelijk met dosseren.
Ben er zeer te spreken over, alleen vind ik het erg duur. Maar ja voor de honden heb ik veel over, en je doet met een pompfles wel een maand of 2.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door