Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nelly
Oh, op die manier. Tja, misschien moet je d'r van die zwemarmbandjes omdoen?
Door roefus
Jolly schreef: idd twas een grapje, ik ken namelijk alleen maar heddurtjes die graag zwemmen.
;D ;D ;D
dacht ook wel dat het een grapje was, hoor.
maar ja, dan moet ik het tóch even zeggen :P
Door Nelly
Helen schreef: Kuma hier is een waterrat. Die duikt in alles wat nat is...De meeste WH die ik ken zijn waterratten. Maar misschien vallen WH bij jou niet onder enge heddurs ;D maar onder mietjes heddurs ;D ;D
Volgens mij vallen WH zowiezo niet onder enge heddurs ;)
Door roefus
Nelly schreef: Oh, op die manier. Tja, misschien moet je d'r van die zwemarmbandjes omdoen?
O, Roefus was er eerst best wat bang voor.
Dat kwam omdat hij als puppy ineens een keer doorrende.....en dat bleek een waterplas te zijn.
Hij ging kopje onder en was geschrokken.
Daarna durfde hij alleen nog maag zover in het water tot aan zijn buikje.
Dat kon ik dus niet hébben, hè?
Dusss....ben ik er zélf ingesprongen en toen...kon hij het niet laten......en zwom jankend achter me aan ;D
Het ijs was gebroken ;D ;D ;D
Door roefus
Nelly schreef: Volgens mij vallen WH zowiezo niet onder enge heddurs ;)
nee hoor, alleen maar duitse herders zijn eng.... ???
Door Jolly
Nou wel die 2 die mensen hier in het dorp om hun vrijstaand huis hebben lopen, daar durft zowat geen enkel mens meer het pad op. Ze hebben al menig mens gepakt en hebben nu een aanlijn en muilkorf gebod, maar de bazen houden zich daar niet aan, want ze vinden dat onzin, moet je maar niet op hun pad komen ::).
Als je pech hebt lopen ze ook door het land en als je daar op je eigen stukkie land bezig bent, hangen ze ineens in je been of arm.

Ik vind ze bloedlink, ze kijken ook altijd heel raar en ben blij dat schoonpa niet meer aan die kant van de sloot, zijn stukkie land huurt voor de trosanjers.
Door roefus
Jolly schreef: Nou wel die 2 die mensen hier in het dorp om hun vrijstaand huis hebben lopen, daar durft zowat geen enkel mens meer het pad op. Ze hebben al menig mens gepakt en hebben nu een aanlijn en muilkorf gebod, maar de bazen houden zich daar niet aan, want ze vinden dat onzin, moet je maar niet op hun pad komen ::).
Als je pech hebt lopen ze ook door het land en als je daar op je eigen stukkie land bezig bent, hangen ze ineens in je been of arm.

Ik vind ze bloedlink, ze kijken ook altijd heel raar en ben blij dat schoonpa niet meer aan die kant van de sloot, zijn stukkie land huurt voor de trosanjers.

eigenlijk is dat toch goed belachelijk.
heb het meegemaakt waar ik vroeger woonde.
daar lag een herder (geen witte, kruising mechels, denk ik) altijd rondom de boerderij.
maar daar was eveneens 'de ingang' tot het bos, waar veel mensen met hun hond liep.
haast niemand durfde daarlangs, want hij had al menige hond gegrepen.
en mijn dochtertje, toen ze met onze hond erlangs liep.
en je kunt er geen barst aan doen.
ze werden opgebeld, maar ze deden er niets aan.
en eigenlijk ging niemand naar de politie.
want DAN was ook het 'vervolg' bekend.
dan werd 'de hond' afgemaakt....en hadden ze een paar maanden later een nieuwe herderpup.
met hetzelfde gevolg.
Door Helen
Ik geloof het ook niet he :)
Door Mevroi Kruim
Nou, volgens mij is het meer een meidenkwaal. Van mijn enge heddurs zwommen de heren dolgraag en de dames waren/zijn mutsen. Mijn vorige hond Bas was helemaal gek van water, Kátur is ook zo'n plassenspetteraar en Tara krijg ik met moeite het huis uit als het regent ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door