Moderator: Lizzy
Jolly schreef: idd twas een grapje, ik ken namelijk alleen maar heddurtjes die graag zwemmen.
Helen schreef: Kuma hier is een waterrat. Die duikt in alles wat nat is...De meeste WH die ik ken zijn waterratten. Maar misschien vallen WH bij jou niet onder enge heddursVolgens mij vallen WH zowiezo niet onder enge heddursmaar onder mietjes heddurs
![]()
![]()
Nelly schreef: Oh, op die manier. Tja, misschien moet je d'r van die zwemarmbandjes omdoen?O, Roefus was er eerst best wat bang voor.
Nelly schreef: Volgens mij vallen WH zowiezo niet onder enge heddursnee hoor, alleen maar duitse herders zijn eng.... ???![]()
Nelly schreef: Volgens mij vallen WH zowiezo niet onder enge heddursNou wel die 2 die mensen hier in het dorp om hun vrijstaand huis hebben lopen, daar durft zowat geen enkel mens meer het pad op. Ze hebben al menig mens gepakt en hebben nu een aanlijn en muilkorf gebod, maar de bazen houden zich daar niet aan, want ze vinden dat onzin, moet je maar niet op hun pad komen![]()
Jolly schreef: Nou wel die 2 die mensen hier in het dorp om hun vrijstaand huis hebben lopen, daar durft zowat geen enkel mens meer het pad op. Ze hebben al menig mens gepakt en hebben nu een aanlijn en muilkorf gebod, maar de bazen houden zich daar niet aan, want ze vinden dat onzin, moet je maar niet op hun pad komen.
Als je pech hebt lopen ze ook door het land en als je daar op je eigen stukkie land bezig bent, hangen ze ineens in je been of arm.
Ik vind ze bloedlink, ze kijken ook altijd heel raar en ben blij dat schoonpa niet meer aan die kant van de sloot, zijn stukkie land huurt voor de trosanjers.
Nelly schreef: Volgens mij vallen WH zowiezo niet onder enge heddursIk geloof het ook niet he![]()