Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door SHIVA
Gisteren shiva uitgelaten en hij maakt een rare sprong
en ja hoor kreupel
Maar het ziet er niet uit nu heb de da gebeld en kan vanavond om 7 uur terecht

Het is bij zijn ellepijp onder de schouder helemaal dik
Hij laat ook zijn poot hangen en de teentjes naar beneden Net of er veel vocht in zit,een scheurtje ergens in kan daar toch niet gebroken zijn Kan er hard tegen aanduwen en strekken en buigen die gek geeft geen kick Vind het zo zielig voor hem hij ligt maar te liggen
Maar eten doet hij nog wel goed Een hond met veel pijn eet toch niet of zie ik dit verkeerd
Door margreet
Nou soms zijn het harderwijkers hoor en hebben ze een hoge pijngrens,ik duim voor je en we horen het wel hè :-*
Door Mevroi Kruim
Ik heb een paar weken geleden mijn enkel en knie flink verstuikt, banden goed uitgerekt, pezen beschadigd enzo. Ik liep dus echt kats kreupel en had er behoorlijk veel pijn aan. Heb er geen hap minder om gegeten (en dat terwijl dat echt geen kwaad zou kunnen ;))

Het was goed dik en pijnlijk maar niet gebroken want ik kon erop lopen. Het is trouwens nog steeds niet over >:(

Een van mijn katten had een tijd terug haar achterpoot volledig in de kreukels, alle teentjes uit de kom en de strekpezen gescheurd. Die liep niet op die poot, de teentjes stonden helemaal kromgetrokken naar binnen, de poot was niet te repareren en moest er uitendelijk af. Ze moet heel veel pijn gehad hebben maar ze at wel. Zelfs direct na de amputatie, we kregen haar een uur of 6 later mee en het eerste dat ze thuis deed was een giga-bak barf naar binnen werken. Zonder pijnstiller of wat! Ze liep/hopste de volgende dag rond alsof ze nooit anders gedaan had, blij dat ze dat nare aanhangsel kwijt was.
Beesten ... ze blijven je verbazen!
Door SHIVA
Ja natuurlijk laten we wat weten als ik terug ben van de da
Nou ik hoop niet dat zijn poot er ook af moet
denk eerder aan een vezwikking of zoiets
gr anneke
Door Ine
Ach jee, ik duim, dat het allemaal meevalt!
Knuffel voor de kanjer!! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door