Joep heeft een snee in het kussentje van zijn achterpootje. Het bloedt behoorlijk. Hij geeft echter totaal geen pijn aan want hij speelt nog steeds voor gek en onwijs.
Heb het achterpootje verbonden met een gaasje. Wat nu verder?
Moderator: Lizzy
Pauline schreef: Koop ik dat bij de reformwinkel?Kan je bestellen bij de drogist,van vsm,duurt meestal een paar dagen als ze het niet op voorraad hebben.
Evelyn schreef: Misschien een schoentje aandoen tijdens het uitlaten, zodat er geen troep inkomt..
ine schreef: Als je het verbindt (zag ik op de foto in de bar), doe je dan wel iets watten tussen de teentjes!;t Is er alweer af hoor Ine, hij wilde het niet. Bleef er maar aan bijten.....
Pam heeft hier veel ervaring mee, misschien dat haar topic ergens te vinden is?
Pauline schreef:![]()
![]()
![]()
Lukt dat bij een Dobermann?
![]()
Evelyn schreef: Haha, ik heb het nog niet geprobeerd, want het is nog niet nodig geweest, maar ik heb ze wel liggenHeb een mechel met schoenen, ik denk dat het net zo uitziet als een dobberman met schoenen (mens wat kan Boris gek en snel rennen, de dobermannen die ik ken houden hem niet bij). Helaas kosten de schoenen die ik heb 75 euro de vier stuks. Ik denk dat het aan de lijn wel goed zou gaan, maar bij het loslopen kan het ding wel eens kwijtraken door dat gerag
![]()