Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door wimk
Hoi Hoi allemaal.
Ik ben blij dat jullie allemaal zo meeleefden, en meeleven.
Ik ben bij Caspar geweest en wist ook niet echt goed wat er aan de hand was.
Het kwam er op neer van het kan dit zijn en het kan dat zijn. Ik heb s flesjes met druppels meegekregen en een terug kom afspraak.
Met de druppels ging het ook niet beter, en daar zijn we na ongeveer 4 weken mee gestopt.
Nu ik Bumper zo zie in het dagelijks leven geloof ik dat ik gewoon een hele rustige labrador heb.
Hij kan bij tijd en wijlen heel erg druk zijn maar over het algemeen is hij rustig.
Ik heb 2 weken geleden zijn vader weer gezien en dat is ook zo'n hele rustige Labrador. De fokster vertelde me ook dat IK het was die de rustigtse van het nest wou, nou die heb je gekregen.
We krijgen hier ook binnenkort een vriendje voor Bumper in huis.
Ik ga nog niet vertellen wat maar we zullen er een HELEBOEL aandacht mee krijgen denk ik.
Het is weer een Labrador maar een hele bijzondere.
Ik zal binnenkort wel eens wat foto's plaatsen van ons aankomend nieuwe familielid.
Nou dit was even het laatste nieuws wat betreft Bumper.

Gr Wim & Bump
Door Lizzy
Hoi Wim, fijn om weer van je te horen! Maar op zich, heb je het idee dat Bump gezond is? Hoe is zijn ontlasting vandaag de dag? Je maakt me wel heeeeel nieuwsgierig hoor, over jullie aanstaande familielid! Vertel! Details! ;D
Door Ine
Hoi Wim, fijn dat je reageert, want jee, ik was echt heel benieuwd!
Het komt er dus op neer, dat het een natuurlijke aanleg is, dat rustige, dat zou best kunnen, mijn eerste Lab was ook een hele rustige.
Zolang hij geen lichamelijke afwijkingen meer heeft, is het dus helemaal niet erg! ;)
Ik ben ook wel heel benieuwd naar jouw nieuwe lab!
Ik weet, dat er tegenwoordig in Engeland Zilverkleurige gefokt worden, dat zou dus heel byzonder zijn!
Kom op met die foto's, ik ben stiknieuwsgierig!
Geef Bumper maar een stevige knuffel van me! :-*
Door Jolly
he eindelijk weer nieuws over Bumper.
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar Bumpers kameraadje, die gaat komen.
Ik ga alle berichten dus zeer nauw in de gaten houden. ;D
Laatst gewijzigd door Jolly op di 24 jan 2006, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door