Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Peet schreef: Aha, ok, bedankt!

Ik ga op zoek naar Chlorella (van Bloem, oa dacht ik). En ik zal proberen wat meer variatie in het aanbod vleesjes & visjes te brengen :P
Ja, van Bloem hebben ze pillen en bij http://www.chlorella-alg.com/ hebben ze poeder en pillen die beduidend gunstiger liggen in prijs.
Door Peet
Ok, de boreage olie en de chlorella is in huis. Hoeveel chlorella (ik heb de tabletjes van Bloem) geef je een Herder-meisje van een kilo of 28?

Eentje per dag?

En kan dit samen met de olie of eerst chlorella en pas daarna de boreage?
Door Lizzy
Peet schreef: Ok, de boreage olie en de chlorella is in huis. Hoeveel chlorella (ik heb de tabletjes van Bloem) geef je een Herder-meisje van een kilo of 28?

Eentje per dag?

En kan dit samen met de olie of eerst chlorella en pas daarna de boreage?
Ik zou zelf beide geven.

Ik zou zelf beginnen met 4 tabletjes per dag. En dit zou ik zelf opbouwen naar zo'n 15 tabletjes per dag. Dat zou ik wel in 2 keer geven (dus bijv. 's morgens en 's middags - mijn honden eten ze zo uit de hand op). Dat zou ik haar gerust een weekje of 2 a 3 blijven geven. En dan zou ik stoppen. Een soort kuurtje dus.
Door Peet
Lizzy schreef: Ik zou zelf beide geven.

Ik zou zelf beginnen met 4 tabletjes per dag. En dit zou ik zelf opbouwen naar zo'n 15 tabletjes per dag. Dat zou ik wel in 2 keer geven (dus bijv. 's morgens en 's middags - mijn honden eten ze zo uit de hand op). Dat zou ik haar gerust een weekje of 2 a 3 blijven geven. En dan zou ik stoppen. Een soort kuurtje dus.
Ok, zo ga ik het helemaal doen, bedankt! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door