Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door "inge"
Vanochtend na de boswandeling heeft Django alles eruit gekiept wat ie in zijn maagje had. Hij heeft in het bos natuurlijk weer blubber enzo staan vreten,maar het kan ook een reactie zijn van de Rabbies enting die hij gister heeft gehad. Ik zal hem even goed in de gaten houden de komende dagen. Volgens mij voelt ie zich verder niet ziek dus hoop dat het meevalt.
Door Ine
garicha schreef: Vanochtend na de boswandeling heeft Django alles eruit gekiept wat ie in zijn maagje had. Hij heeft in het bos natuurlijk weer blubber enzo staan vreten,maar het kan ook een reactie zijn van de Rabbies enting die hij gister heeft gehad. Ik zal hem even goed in de gaten houden de komende dagen. Volgens mij voelt ie zich verder niet ziek dus hoop dat het meevalt.
Dat had Joop ook na de Rabiës-enting, alleen een week later hadden de andere 5 het, terwijl die op dezelfde dag de Rabiës hebben gehad.
Wij vermoeden, dat het bij ons om een virusje ging.
Sterkte met Django! :-*
Door amber13
Misschien lag de blubber toch een beetje zwaar op de maag en moest z'n maag gewoon even leeg en blijft het daarbij.
Sterkte en hopelijk is hij snel weer opgeknapt :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door