Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door chrisje
Kan het een allergische reactie van een wesp/bij zijn? Het klinkt stom tijdens deze periode, maar verleden week stond ons Dimpke op iets te grommen. Ze nam het in haar mond, spuwde het terug uit. Toen ik ging zien was het een grote wesp. Ze leefde nog. Wie had dat gedacht, putje winter ???
Zij heeft ooit ook eens een steek gehad en toen zwelde haar snoet ook zo op.
Laatst gewijzigd door chrisje op zo 15 jan 2006, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door chooky
Flea heeft zoiets gehad, ongeveer twee weken na de rabies enting.
Hoe lang geleden is ze geent?
Door Helen
chooky schreef: Flea heeft zoiets gehad, ongeveer twee weken na de rabies enting.
Hoe lang geleden is ze geent?
Een poosje terug alweer. Zeker 6 weken geleden. Zo niet langer.
Ze is nog steeds absoluut niet lekker. Alles komt eruit wat erin gaat. Ze heeft nu echt een keer of 10 gekotst...Haar temp is ong 39 graden. Haar buik knort zo hard dat je het aan de andere kant van de kamer kan horen. Ook heeft ze diarree. Echt heel erg naar. Vanavond voor het slapen gaan geef ik haar een primperidje. Hopelijk kotst ze vannacht dan niet.

Geen flauw idee wat het kan zijn. Haar neus is weer geslonken, maar haar oren en ogen zijn nu geirriteerd. Vanmiddag heeft ze weer een Zyrtec gekregen en toen ging het beter.
Door Truus
Ach jeetje :'(, het lijkt wel een allergische reactie ofzo :-\.
Ik hoop dat het snel beter gaat en anders even naar de D.A. dan maar.
Door tieneke
Denk dat ze iets van de straat heeft opgegeten,maar wat?
Gelukkig gaat het nu iets beter.
Door Helen
Ze heeft een uurtje rustig kunnen slapen en dat heeft haar goed gedaan.
Het is zo sneu voor die hond. Ze is zo jong en levenslustig en energiek, maar er gaat geen maand voorbij of ze is wel een paar dagen niet lekker.... :(
Door Lizzy
Wat raar allemaal joh! Getsie, balen is dat he, wanneer je hond van die vage dingen heeft.... Ik hoop ook dat ze snel weer 100% is!
Door Helen
We hebben toch dexamethason gegeven. De klachten verdwenen maar niet helemaal...Hopelijk is ze morgen weer de oude. De volgende keer geef ik toch eerder dexa, want dit was waardeloos.
Door Netty
Helen schreef: We hebben toch dexamethason gegeven. De klachten verdwenen maar niet helemaal...Hopelijk is ze morgen weer de oude. De volgende keer geef ik toch eerder dexa, want dit was waardeloos.
is die troep ook al voor beesten :o
ik heb het ook gekregen, maanden geleden, ik hield er per keer 5 liter vocht van vast :-\
Door judith1967
Vervelend is dat als je hond wat hebt en je weet niet waarvan.Dan blijft het maar natte vinger werk.
Ik hoop dat ze snel weer opknapt.
Mss iets gegeten of ergens langs gelopen wat met gif is ingespoten ofzoiets.Jaa, is maar een hersenspinseltje,hoor :-[
Door Helen
Netty schreef: is die troep ook al voor beesten :o
ik heb het ook gekregen, maanden geleden, ik hield er per keer 5 liter vocht van vast :-\
Gelukkig dat het bestaat. Het heeft afschuwelijke bijwerkingen, maar cortico's zijn niet weg te denken uit noch de humane noch de veterinaire geneeskunde.
Door Helen
judith1967 schreef: Vervelend is dat als je hond wat hebt en je weet niet waarvan.Dan blijft het maar natte vinger werk.
Ik hoop dat ze snel weer opknapt.
Mss iets gegeten of ergens langs gelopen wat met gif is ingespoten ofzoiets.Jaa, is maar een hersenspinseltje,hoor :-[
Ze heeft gewoon over straat gelopen...We kunnen absoluut niet ontdekken dat het geweest zou kunnen zijn...We zullen er ook nooit achterkomen waarschijnlijk.
Door Jolly
Helen schreef: Ze heeft gewoon over straat gelopen...We kunnen absoluut niet ontdekken dat het geweest zou kunnen zijn...We zullen er ook nooit achterkomen waarschijnlijk.
nee denk ik ook niet, en ik zou daar dus echt van balen, want je schrikt je het ongans en je weet niet hoe je het kan voorkomen.

Gaat het nu wel beter met Kuma?
Door Helen
Jolly schreef: nee denk ik ook niet, en ik zou daar dus echt van balen, want je schrikt je het ongans en je weet niet hoe je het kan voorkomen.

Gaat het nu wel beter met Kuma?
Ze is nog niet helemaal ok. Ze is nog steeds wat onrustig en niet helemaal zichzelf. Ze heeft ook een paar dagen al niet gelopen, maar dat kon ook niet want ze was nogal kotserig. Zometeen gaan we even een half uurtje naar het park. Kijken hoe dat gaat.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door