Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Femke schreef: Daarnet zag Sunday steeds te boeren (doettie anders nooit :-[) en iedere keer kwam die putlucht naar boven.....
Ik vermoed nu dat het uit zijn maag komt. Vorige week heeft hij buiten een keer gerookte markreel oid gescoopt, het rook hier in huis naar viskraam. Zou hij daar nu nog last van kunnen hebben?

Ik heb hem okugest gegeven, en chlorella.

Zowiezo laat ik binnenkort eens naar die tand kijken, maar ik denk inmiddels ook niet meer dat het daarvan komt.
Misschien toch iets van een virus of verboden etenswaar :-\
tieneke schreef: Misschien toch iets van een virus of verboden etenswaar :-\
nou hoor ik overal van honden die last hebben van maag en darmen, ook hier, gelukkig al weer een aantal weken geleden, dus het zou kunnen dat hij gewoon een of ander "bug" heeft, ik hoop dat hij niet echt ziek wordt en dat het een beetje bij een putlucht blijft :D
conleeuw schreef: nou hoor ik overal van honden die last hebben van maag en darmen, ook hier, gelukkig al weer een aantal weken geleden, dus het zou kunnen dat hij gewoon een of ander "bug" heeft, ik hoop dat hij niet echt ziek wordt en dat het een beetje bij een putlucht blijft :D
Ja zeker als je Ine neemt met 5 zieke honden.
tieneke schreef: Ja zeker als je Ine neemt met 5 zieke honden.
nou het zou wel typisch 'Femke' zijn om zoiets te krijgen tijdens een verhuizing ;D
Morgen gaan de katten naar mijn moeder, en ik hou Sunday maar even goed aan de okugest + probiotica + chlorella.
Loebas heeft gelukkig (nog) nergens last van 8)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door