Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
senadance schreef: zo met Boy gaat het een stuk beter,
heeft doorgeslapen vannacht, gisteren na een grote plas kwam er nog een beetje bloed, vanmorgen niet meer,
De DA heeft een penecilinekuurtje meegegeven van 10 dagen ??is dat niet wat lang??
Als je met de penecilinekuur begonnen bent, dan moet je dit afmaken en kan je niet eerder stoppen dus die 10 dagen volmaken. ;)
Gelukkig gaat het weer beter!
Door senadance
alles weer bijna oke met Boy,

tjeetje, wat kan een mens van streek zijn als een van die twee iets heeft, te gek gewoon, hebben jullie dat nou ook ::) ??? ???
Door Truus
senadance schreef:

tjeetje, wat kan een mens van streek zijn als een van die twee iets heeft, te gek gewoon, hebben jullie dat nou ook ::) ??? ???
Absoluut !! En dan ben ik zo blij dat er Barfplaats is. Je hebt er echt steun aan he.
Door Lizzy
senadance schreef: alles weer bijna oke met Boy,

He fijn dat het weer beter gaat met hem! Zou je toch denken dat het een ontsteking is geweest he, nu hij wel op AB reageert.... Nou, laten we hopen dat hij snel helemaal beter is!

En of een mens van streek kan zijn als ze wat mankeren...? Wat dacht jij! Zeker weten!
Door Jo
senadance schreef: alles weer bijna oke met Boy,

Ach meid...je had mij op eerste kerstdag moeten zien toen Kaya zo'n hoge koorts had.

Maar het is net wat Truus al zei : Op die momenten ben ik helemáál blij met de Barfplaats. Er staat altijd wel iemand klaar om je te helpen en daarnaast kun je hier je verhaal ook heerlijk kwijt.
En die dingen doen je echt goed hoor ! ;)

'kBen trouwens heel blij dat het weer beter gaat ...
Geef 'm nog maar eens een dikke knuffel van me ! ;)
Laatst gewijzigd door Jo op wo 28 dec 2005, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door petrap
Oooo, nu snap ik waarom je geen tijd had om me te mailen. Beterschap voor de patiënt!!!
Door Ine
senadance schreef: alles is weer over met Boy

weer topfit de jongen en de baasie,s zijn heel blij met hem :-*
Heb je de urine nog even laten checken voor de zekerheid?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door