Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Jojo schreef: Ja, hij heeft er echt last van. Gister hadden we bv. een bullenwandeling. Er was 1 teef die de 'pineut was. Ik stuur hem natuurlijk elke keer weer van die teef af, maar vervolgens gaat hij heel debiel in de lucht lopen repen, alsof hij een dansje maakt. We zijn er ongeveer een uurtje geweest en in die tijd is hij minimaal 2 keer klaargekomen (en vast nog wel vaker) :o
Naaah, dit zal echt wel overgaan met de castratie hoor. De lust verdwijnt bij het verwijderen van de testikels. Enne: als dit mijn hond was he: dan gingen zijn ballen er definitief af. Ik zou er echt niks voor voelen om met een hond te moeten wandelen die per wandeling twee keer klaarkomt :-X!
Door tieneke
Truus schreef: Nee, dat bedoel ik maar als je er wanhopig van wordt zoals JoJo, is het wel een mogelijkheid. Wie weet is het straks over en is het heerlijk om gewoon met een hond te kunnen wandelen. We zullen het wel een keer horen.
Nu is Jojo kleiner dan een Leo,ooit met een wandeling over de dijk kwamen er 2 kleine hondjes(1 reutje) aan.
Heb heel snel de riem van Kobus om de dichtsbijzijnde lantaarnpaal heengeslagen.80 kilo! hing er aan de paal en gelukkig niet aan mijn arm.
Het leuke van een wandeling was er toen al af.
Door geer
Als ik het zo lees is het gedrag van Jojo inderdaad nogal hormoongestuurd... en als hij zijn lusten niet kan botvieren op teefjes, dan viert hij de lasten maar af op reutjes. Da's wat anders dan een dominante hond die niet sexueel gedreven is, lijkt mij...

Ik zou hem ook castreren...
Door Jojo
Bedankt voor alle reacties. Ik voel me toch al weer beter nu jullie begrijpen waarom ik dit doe. En ook dat jullie in mijn schoenen hetzelfde zouden doen.

Ik zal jullie tzt. zeker op de hoogte houden van de veranderingen, maar ik heb me laten vertellen dat dat niet al te snel gaat.........
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door