Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
chooky schreef: probeer om aan phosphorus D6 te komen (homeopathisch middel). Dat wil in dit soort gevallen vaak goed helpen.
Dat gaat helaas niet meer lukken vandaag...Maar bedankt voor de tip.
Door Lizzy
Helen schreef: CT-scan kunnen ze alleen in Utrecht. Mri geloof ik ook. iig bij de gezelschapsdieren. Verder weet ik het niet. Ik krijg er iig veel korting omdat ik er zelf studeer. Als je niet heel ruim in je portemonnee zit is dat ook een erg prettige bijeenkomstigheid.
Bij mijn weten kunnen ze ook MRI-scans in Noordwijkerhout maken. CT weet ik niet.
Door crutz
shit zeg dat t afgebroken (en er uit gevallen) is en dat ie nu dus getrokken moest worden,
vaag trouwens dat ze op de vulling ook geen garantie gaven,
weet nl dat Foreest dat wel doet,
die wilde bij Ace zn hoektand alleen niet reconstrueren omdat dat bij werkhonden vaak toch niet blijft zitten (denk dat dat dus ook geld voor BARF honden die hun gebitje natuurlijk wat meer gebruiken dan brokken honden), dus als we t wilden zou hij hem wel reconstrueren, maar dan was er alleen garantie op de wortel kanaalbehandeling en de vulling en niet op de reconstructie, waar hij bij huishonden ook wel garantie op geeft
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door