Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
bo was de ontlasting dus ook echt altijd wisselend en diarree zoals ik al zei.
ik weet dat hij sneller ergens niet tegen kan, dan de andere honden.
hij zit nu dus op cb aktief en smuldier compleet.
beide doet ie t goed op.

echter op zelf samenstellen doet hij het volgens mij nog beter, maar ik kan niet voor 5 honden gaan samenstellen.

probiotica heeft ie ook een tijd op gezeten, het beste deed ie t op die vd da.

het heeft echter wel een paar weken geduurd, je moet geen wonderen verwachten.

ik hoop dat t voor jou hondje ook werkt :-*
Door danou2004
danielle1980 schreef: bo was de ontlasting dus ook echt altijd wisselend en diarree zoals ik al zei.
ik weet dat hij sneller ergens niet tegen kan, dan de andere honden.
hij zit nu dus op cb aktief en smuldier compleet.
beide doet ie t goed op.

echter op zelf samenstellen doet hij het volgens mij nog beter, maar ik kan niet voor 5 honden gaan samenstellen.

probiotica heeft ie ook een tijd op gezeten, het beste deed ie t op die vd da.

het heeft echter wel een paar weken geduurd, je moet geen wonderen verwachten.

ik hoop dat t voor jou hondje ook werkt :-*
Hoeveel probiotica gaf jij dan?ik geef 1 capsule per dag is dat voldoende?heb niet die van de da maar heb het bij een gezond en wel winkel gekocht
Door danielle1980
danou2004 schreef: Hoeveel probiotica gaf jij dan?ik geef 1 capsule per dag is dat voldoende?heb niet die van de da maar heb het bij een gezond en wel winkel gekocht
dat was poeder, maar ik gaf altijd 2 keer per dag echt een flinke schep.
op andere probiotica's merk ik eigenlijk vrij weinig bij de honden. :-\
ik geef trouwens zelf ook altijd echinacea.
Door danou2004
danielle1980 schreef: dat was poeder, maar ik gaf altijd 2 keer per dag echt een flinke schep.
op andere probiotica's merk ik eigenlijk vrij weinig bij de honden. :-\
ik geef trouwens zelf ook altijd echinacea.
Wat voor effect geeft echinacea dan precies?heb trouwens contact gehad met cb en die gaf ook aan dat door de grote hoeveelheid die ze nu krijgt de darmen van slag zijn en daardoor de diaree veroorzaakt word.Ze gaf me de tip om aktief te gaan voeren en dan zou het wel goed moeten komen.Ik ga mn best doen!
Door Ine
danou2004 schreef: Wat voor effect geeft echinacea dan precies?heb trouwens contact gehad met cb en die gaf ook aan dat door de grote hoeveelheid die ze nu krijgt de darmen van slag zijn en daardoor de diaree veroorzaakt word.Ze gaf me de tip om aktief te gaan voeren en dan zou het wel goed moeten komen.Ik ga mn best doen!
Dus aktief en dan maar een 500gram!
Laat je horen, hoe het gaat?
Door danou2004
ine schreef: Dus aktief en dan maar een 500gram!
Laat je horen, hoe het gaat?
Dat zal ik zeker doen!Ik weet nog niet precies wanneer we die kant op gaan om het te halen maar zodra ik ben begonnen hou ik jullie op de hoogte en als ze dan 500 gr krijgt kan ze er gerust nog kippenekken bijkrijgen en zit ze niet meteen tjokvol.ben toch wel heel erg blij met een site als barfplaats! :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door