Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
Schildklierproblemen komen best wel vaak voor bij Spaniels, dus ik zou er zeker op staat om de schildklier te laten testen
Door Gaia
Ik ben vandaag weer naar de DA geweest met Gaia, voor haar jeuk. Ping Ping weer 250 euries!

Ik heb haar nu overal op laten testen, een allergie- test ( bloedtest) schildklier laten prikken, nieren, lever en alvleesklier. Haar nieren waren gelukkig prima, dat kon de da zelf onderzoeken, net als haar suiker. Ik krijg over een week de uitslag.

Ook heeft de da een stukje huis weggehaald om te onderzoeken op schimmels, vachtmijt, parasieten etc. Daar kwam ook niks uit.

Ze heeft Gaia helemaal nagekeken en ook haar hart beluisterd. Was prima, een sporthart volgens de DA Gelukkig nog iets positiefs dus... ;)

Nu maar hopen dat er iets uit komt, anders moeten we de allergie- test doen waar ze stoffen krijgt ingespoten en moeten we verder zoeken op hormonaal gebied om dat uit te sluiten.Ook geef ik haar vanaf zaterdag CB eend. Ik hoop echt dat er nu iets uitkomt, wat ik wordt er echt gek van.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door