Moderator: Lizzy
Elise schreef: Gelukkig!!!! En nu voortaan net zo braaf zijn als je halfzus Phoebe BruinIk herinner me een zekere foto van een Fiepje en en heeeeeeeeeele kamer vol kussentjesvulling????![]()
![]()
Judith van Sam schreef: Ik herinner me een zekere foto van een Fiepje en en heeeeeeeeeele kamer vol kussentjesvulling????Nee hoor, weet ik niks van![]()
![]()
![]()
Judith van Sam schreef: Ik herinner me een zekere foto van een Fiepje en en heeeeeeeeeele kamer vol kussentjesvulling????![]()
![]()
![]()
geer schreef: (het kousje hebben we hier ook gehad, alsmede het scheermesjeWas Ted dan toch in verwarring over haar identiteit??? Dat ze dacht: met zo'n naam móet ik met toch scheren???)
Judith van Sam schreef: Was Ted dan toch in verwarring over haar identiteit??? Dat ze dacht: met zo'n naam móet ik met toch scheren???Volgens mij had Ted te goed naar het baasje gekeken en had ze onthouden dat die kousjes iets met dat scheermesje te maken hebben... Dus Ted dacht haar binnenkant ook even eerst te scheren alvorens ze het kousje opat
Dan schrik je je toch helemaal gek!!!! Gelukkig gaan zulke enge dingen ook vaak goed, maar je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren!![]()