irmavgog schreef:
Niemand hier een antwoord op??
gr Irma
Ja ik. Ik heb het voor Pinkel gekocht, maar heb nog te weinig ervaring om je ervaringen te vertellen (hoewel ik het idee heb dat het wel helpt). Hier heb je meer info over het product zelf (het komt van de website
http://www.puurnatuur.nl maar ik kan er niet direct naar toe linken).
"Puur Pollen extra veterinair
Geschikt voor: dier
Inhoud en Adviesprijs voor consumenten:
- 30 ml - € 10,50
Samenstelling
verdund en geschud extract van stuifmeel van: acacia, alsem, aster, beemdgras berk, beuk, bijvoet, brandnetel, chrysant, doddegras, dopheid, eik, els, engels raaigras, es, esdoorn, frans raaigras, ganzevoet, gerst, guldenroede, haver, hazelaar, kastanje, kropaar, liguster, linde, mais, margriet, meidoorn, iep, paardebloem, plataan, populier, reukgras, riet, rogge, struisgras, tarwe, vlier, vossestaart, weegbree, wilg, witbol, zuring en zwenkgras. Tevens verdund en geschud extract van meelmijt en huisstofmijt. Alcoholgehalte 20%.
Indicatie(s)
Bij allergie voor stuifmeel en huisstofmijt.
Toelichting
Bij allergie voor stuifmeel en huisstofmijt
Dosering en wijze van toediening: Tenzij de dierenarts of –therapeut anders heeft voorgeschreven, gedurende de eerste drie weken 1x een dosis per 5 dagen, daarna iedere drie weken één dosis tot het einde van het pollenseizoen.
Paard/pony 15-20 druppels
Hond 5-15 druppels
Kat 5 druppels
Met wat water en met gebruik van een plastic wegwerpspuit (zonder naald) in de ‘schone’ wangzak gieten, zodat het door het ‘schone’ mondslijmvlies kan worden opgenomen. U kunt de druppels tevens geven op een klein stukje brood. Geef Pollen extra veterinair tenminste een half uur voor of na het eten.
Opmerking: De effectiviteit van Pollen extra veterinair kan worden vergroot door bij aanvang van toediening, een inwendige reiniging te doen met Drainage compositum van de Groene Os Dierdrogist. Uitwendige behandeling van huiduitslag als gevolg van de allergie kan met Zinkzwavelpasta van de Groene Os Dierdrogist worden behandeld. Bij wondjes, en tegen de jeuk kan men behandelen met Itch-Cure lotion van Puur Natuurlijk bv.
Verpakking: Druppelflesje van 30 ml. Pollen extra veterinair is bestemd voor inwendig gebruik"