Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Doedels
Tiesto schreef: Die arme Bumper heeft wel pech zeg!! Sterkte voor jullie! Toch jammer dat er zoveel met choco labjes gekwakkeld wordt, aangezien de jeugd van mijn bruine labjes ook niet over rozen gaat!! Good luck!!

groetjes Sandra
Heel veel sterkte met Bumper. Ik hoop dat de operatie helemaal slaagt en dat hij weer op wolkjes loopt.

Hebben choco labjes op dit moment meer problemen dan de andere kleuren of is daar geen verschil tussen?
Door Yari
Doedels schreef: Heel veel sterkte met Bumper. Ik hoop dat de operatie helemaal slaagt en dat hij weer op wolkjes loopt.

Hebben choco labjes op dit moment meer problemen dan de andere kleuren of is daar geen verschil tussen?
Op het moment zijn de choco-labjes enorm populair en heb je ook veel broodfokkers die het ene choconest na het andere fokken, vandaar dat je op het moment veel problemen ziet juist bij deze kleur èn er zijn op het moment gewoon ontzettend veel chocolabs, waardoor het ook líjkt of die meer problemen hebben.
Maar verder heeft het uiteraard niets met de kleur te maken. ;)

Barfplaats wordt gesponsord door