Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hitam
Overigens ligt Dropje meestal ergens te slapen en heb je geen last van hem. Alleen als grote honden achter hem aan willen wordt hij ineens fel.
Meestal is Inge er op maandag, maar had die niet een dagje vrij?
Door Jolly
Hitam schreef: Overigens ligt Dropje meestal ergens te slapen en heb je geen last van hem. Alleen als grote honden achter hem aan willen wordt hij ineens fel.
Meestal is Inge er op maandag, maar had die niet een dagje vrij?
nee dat heeft ze dan niet, shanden komt ma 5 september langs en Inge heeft aankomende week een weekje vrij ;D
Door Jolly
Hitam schreef: ;D Volgens mij heb ik er nu over gedroomd. Ben nog
niet thuis of ik droom over mijn werk ::)
Zowel Jolly als Geer waren er en het was hardstikke druk. Ik geloof dat ik niet eens aan Shanden ben toegekomen. We hebben jou maar aan tafel gezet met een kopje thee.
Ghihihi moet niet zotter worden he met jou dromen ;D, heb je je pratende rattenvriendje nog op bezoek gehad :P
Door Daisy75
Hitam schreef: ;D Volgens mij heb ik er nu over gedroomd. Ben nog
niet thuis of ik droom over mijn werk ::)
Zowel Jolly als Geer waren er en het was hardstikke druk. Ik geloof dat ik niet eens aan Shanden ben toegekomen. We hebben jou maar aan tafel gezet met een kopje thee.
Oeps das niet goed hoor in je vrije tijd dromen over het werk....haha :P.
Ik droom er niet van maar vind het wel eng, das niet gek toch klinkt ook allemaal beetje engig zo'n naald in het buikje van me schatje...
Droppie is geen probleem hoor, ik heb shanden aan de riem en die mag niet achter de kat aan punt uit!
Zijn er op het moment dat ik kom veel andere honden??
Laatst gewijzigd door Daisy75 op za 27 aug 2005, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Daisy75
Nitus schreef: :o :-\ Ja, dat lijkt mij ook erg spannend (naast die gevaarlijke Dropje ;)), maar ik heb wel vertrouwen in Tannetje.. ;)
Sterkte, en ik hoop dat je er geen slapeloze nachten aan overhoudt ;).
Ja dank je wel...ik vertrouw het ook wel hoor geen probleem, hihi en idd geen slapeloze nachten hoop ik.
Het allermoeilijkste is nog om vanaf station amstel te lopen naar tannetje dr praktijk zonder de hond te laten plassen :-\
Door Daisy75
aaltje schreef: je kan ook met de tram of de bus. Dan zijn het maar kleine stukjes lopen.
Vanaf station amstel is het toch ook niet ver dacht ik?
IK zal em in ieder geval heel kort aangelijnd houden en niet de tijd geven te snuffen enzo...arme ziel hahaa maar op de terugweg mag ie volop zijn gang gaan hoor ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door