Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
sanna180 schreef: bedankt maar het is geen pup meer die uitslag krijgt het is een wat oudere hond de pup heeft nergens last van en alle honden die heb gehad die aten allemaal brokken en deden het er erg goed op zelfs een hond met een gevoelige maag dus ik denk dat de meningen verdeeld zijn over vers of brok groetjes van sanna xxx
Hier op Barfplaats zijn de meningen daar dus niet over verdeeld. BARF staat ook voor Bones And Raw Food. Botten En Rauwe Voeding, zeg maar.

En hondenbrokken vind ik sowieso geen hondenvoer.....
Door sanna180
ze heeft twee blaasontstekingen gehad al toen ze heel klein was het was namelijk een brood fokker waar ze vandaan kwam maar nu heeft ze dat dus niet vandaar ik ook vraag hoe het komt
Door Lizzy
sanna180 schreef: ze heeft twee blaasontstekingen gehad al toen ze heel klein was het was namelijk een brood fokker waar ze vandaan kwam maar nu heeft ze dat dus niet vandaar ik ook vraag hoe het komt
Ik denk dat je er wel goed aan doet om de urine even na te laten kijken bij de dierenarts op ontstekingen en/of struvietgruis. Ik zeg niet dat ze dat heeft, maar het zou kunnen en ik denk dat je dat even uit moet sluiten.
Door sanna180
dat zal ik zeker doen maar het gekke is vandaag en gister heeft ze niet geplast in haar slaap en het is ook niet iedere dag
Door sanna180
en wat balou betreft het kan ook hooikoorts zijn of gewoon eczeem het is zeker niet van vlooien of luizen en ook geen schurft en voor de rest wil ik alleen even zeggen dat mijn honden verder geen problemen hebben ze hebben allebei een stralende vacht en de da heeft ze beiden gezond verklaart
Door Nitus
sanna180 schreef: vertel mij dan eens wat plassen in haar slaap alleen overdag te maken heeft met brokken ik ben erg benieuwd :) ik sta open voor alle sugesties groetjes van sanna xxx
Ik schreef ook dat het een goed oplossing KAN zijn ;). Ik weet eerlijk gezegd ook niet of vers bij dit probleem zal helpen, maar ik weet wél dat pups die vers eten veel makkelijker zindelijk worden omdat ze zoveel minder drinken. Dus waarom zou je het niet proberen? Baat het niet voor het plasprobleem dan schaadt het je hond zeker niet. Integendeel, je hond heeft er alleen maar baat bij.
Door sanna180
ja dat ga ik zeker proberen en dan zien we vanzelf of dat het probleem was voorde rest is ze gewoon zindelijk ze houd haar plas als ze wakker is van de ene uitlaat tot de andere uitlaat gewoon op maar in iedergeval bedankt voor jullie tips :) groetjes van sann a xxx
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door