Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door avalon
Moet toch eens aan mijn engels gaan werken, maar snap in ieder geval al meer het verhaal dat ze ons vertelden.
Door jon
ik heb nog geprobeerd vrienden in Turkije te bellen om te achterhalen hoe het daar precies zit, helaas waren ze er niet. Het is daar ook al later en mijn Turks is ook nog niet zo vreselijk goed. 2 oktober ga ik erheen, Misschien is het wetenswaard om wat meer te weten over het hoe en waarom??????????
Door Angelique
Truus schreef: Henna is een natuurlijk product en is niet schadelijk volgens mij. Het zal er op den duur wel uit gaan.
Wel een vreemd verhaal zeg.
KLopt, ik heb ook eens een hond in de henna gezet. Heeft verder een normale inwerktijd, maar het kleurtje slijt er vanzelf weer uit. Wat wel wil bevorderen is het gebruik van shampoo met fruitzuren, daar kunnen kleurtjes slecht tegen. Ik kan me niet voorstellen dat de hond de huidproblemen van de henna heeft, dat kan allicht ook een andere oorzaak hebben.
Door Truus
Angelique schreef: KLopt, ik heb ook eens een hond in de henna gezet. Heeft verder een normale inwerktijd, maar het kleurtje slijt er vanzelf weer uit. Wat wel wil bevorderen is het gebruik van shampoo met fruitzuren, daar kunnen kleurtjes slecht tegen. Ik kan me niet voorstellen dat de hond de huidproblemen van de henna heeft, dat kan allicht ook een andere oorzaak hebben.
Volgens mij is de henna ook op de huid gekomen en heeft het gewoon een mooi hennakleurtje ;)
Door Angelique
Truus schreef: Volgens mij is de henna ook op de huid gekomen en heeft het gewoon een mooi hennakleurtje ;)
Dat kan niet missen dat het op de huid is gekomen. De huid van mijn hennahond was toen donkerblauw :-X (de vacht trouwens ook LOL)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door