Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
Ik vind het nog steeds een zeer vreemd verhaal. Hoe zou dat dan moeten werken? Kruipt de groene leem in de spieren waar de chips zitten en .. tja, duwt het ze eruit ofzo? Ik heb toch echt altijd begrepen dat groene leem in het spijsverteringskanaal blijft, niet verteerd wordt en dus ook niet verder in het lichaam komt, maar de gifstoffen en andere narigheid in het spijsverteringskanaal opneemt en het lichaam via de natuurlijke weg verlaat. Correct me if I'm wrong please.
Door amber2
Ik weet ook niet precies hoe dat zou moeten werken hoor, met die groene leem die chips en spiraaltjes en botpennen en pacemakers kan verplaatsen...! Maar kan het niet dat er meer dan 10 jaar geleden nog maar op heel kleine schaal gechipt werd?
Door Breezer
Ik heb geen idee, maar ik denk dat als ik Breezer moet ontgiften dat ik toch voor de wat veiligere variant ga. Al is het alleen maar voor mijn gevoel. Ben als de dood dat er iets met de chip gebeurt, en om al helemaal niet te spreken van de dingen die daar weer op kunnen volgen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door