Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Josie loopt nog heel moeilijk, ze lijkt wel heel oud nu.
Maar ze ligt dus meest van de tijd op de bank.
Nu lag ze net naast me op haar rug en ik aaide zachtjes haar buikje (niet op de wond natuurlijk) toen voelde ik een BOBBEL/PUNT en dacht dat het een dikke tepel was ofzo. Maar het is een onwijs scherp uitstekende RIB!!! Hij lijkt wel gebroken en ik weet 100% zeker dat ze dit hiervoor NIET had! Want ik aai haar altijd op haar buik....
Ik was net een beetje gerustgesteld en nu begint het weer....wat kan dit in vredesnaam zijn??????????
Lind@ schreef: Josie loopt nog heel moeilijk, ze lijkt wel heel oud nu.
Maar ze ligt dus meest van de tijd op de bank.
Nu lag ze net naast me op haar rug en ik aaide zachtjes haar buikje (niet op de wond natuurlijk) toen voelde ik een BOBBEL/PUNT en dacht dat het een dikke tepel was ofzo. Maar het is een onwijs scherp uitstekende RIB!!! Hij lijkt wel gebroken en ik weet 100% zeker dat ze dit hiervoor NIET had! Want ik aai haar altijd op haar buik....
Ik was net een beetje gerustgesteld en nu begint het weer....wat kan dit in vredesnaam zijn??????????
Geen flauw idee.......Het lidteken kan wel hard aanvoelen,maar zo hard? Ik zou naar de DA gaan.....

Sterkte!!
Ik zou die harde punt even na laten kijken.

Met bunny was ik ook bij de DA geweest, omdat ze veel dronk is op alles getest ik nog gevraagd is het geen baarmoeder onsteking, twee dierenartsen gezien nee was het niet, bloedtesten op van alles niet te vinden wat het was.
Oke ik dacht dat het van de kattenbakkorrels kwam , die weggehaald en het werd inderdaad iets minder, maar nog steeds dronk ze meer dan normaal. Maanden later liep er ineens allemaal dikke pus aan de achterkant uit.
Ze is toen gecastreerd, maar ze heeft maanden met die ontsteking gelopen, zonder dat er een da was die erachter kwam, onndanks dat ik het wel 10 keer heb gevraagd ::)
Gelukkig was er aan Bunny niet eens te merken dat ze geholpen was, ik hood dat Josie zich ook snel weer lekker voelt
En het gekke is, dat ik het nu niet meer voel.... :-\
Misschien stak 'ie nu extra uit doordat de boel van binnen gezwollen was? ???
Maar als 'ie weer zo eng uitsteekt ga ik toch even langs de dierenarts....
Lind@ schreef: En het gekke is, dat ik het nu niet meer voel.... :-\
Misschien stak 'ie nu extra uit doordat de boel van binnen gezwollen was? ???
Maar als 'ie weer zo eng uitsteekt ga ik toch even langs de dierenarts....
Dan denk ik dat je dat gevoeld hebt omdat al haar spieren nog zacht waren van de narcose, als ze dan gaat liggen dan voel je bijna alles omdat er weinig spierspanning is.
Ine; dat was zeker schrikken!!
Sylvia; dat zal het moeten zijn want ik voel het echt niet meer! Paniek om niks dus......(ik dacht minstens dat ze zo lomp met haar hadden gedaan dat ze een rib hadden gebroken :-X)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door