Hoi lizzy,
Lana kon per ongeluk bij eten van de andere meiden komen, dit is al voor de 2e keer gebeurd, het is echt onmogelijk om met een labrador en nog 2 andere honden een dieet vast te houden hoe goed je het ook probeert. Na het met mijn moeder te hebben besproken en het lezen van je vorige bericht over omega 3, probiotica en groentes, hebben we de brokken weggegooid en zijn nu weer terug op kvv van darf, nu zag ik wat jij je honden voert
viewtopic.php?f=1&t=140842&p=3478391&hi ... r#p3478391 en we willen nu kijken of het helpt met de oordruppels en goede voeding en weerstand verhogende supplementen. We willen dit nu minstens 8 a 12 weken aanhouden en kijken of het verminderd, zo niet dan gaan we naar een holistische dierenarts.
We geven haar (en de 2 andere meiden) nu iedere dag de visolie van royal green, 1x per week wilde zalm bij de kvv, 1x per week pensmaaltijd, iedere dag 15% groentemix (pompoen, alfalfa, witlof, komkommer, andijvie, courgette, wortels, sperziebonen, bladsla, tauge), 2x per week rauw ei met schil, 3x per week een theelepel kokosolie, elke dag bone broth, af en toe biologische appel en groene banaan en 3x per week een stukje roomboter.
Ik heb alle honden geshampood een paar dagen geleden en ze krabben al een heel stuk minder, lana's wondjes zijn alweer dicht en ze is 2x geshampood en haar vacht ziet er beter uit, dus waarschijnlijk heeft haar lichaam het wassen nodig? Haar oren zijn in ieder geval heel erg schoon met hoe het er 2/3 weken geleden uitzag. Ik weet alleen niet of chloorhexedine blijvend gegeven zou kunnen worden in haar oren. Oh en de bravecto heb ik weggegooid.
Ik wil je nog bedanken voor al het advies