Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Net het hele verhaal gelezen.
Wat fijn dat het nu beter gaat. Maar een hotspot zit niet onder de huid en geeft niet dit soort bulten bij mijn weten...
En inslapen omdat je bang bent dat ze een narcose niet gaat overleven... phoeh.. vind ik ook nogal wat.
Dus +1 voor een nieuwe DA.

Duimen draaien dat alles nu gewoon goed geneest. Dat is het allerfijnste natuurlijk.

Karen
Hoi allemaal,

Helaas is misty gisteren ingeslapen. Ze wou vanaf maandag geen snoep meer, alleen nog haar kvv, vanaf dinsdag avond wou ze helemaal niet meer eten, woensdag hebben wij de dierenarts gebeld en donderdag ochtend is ze thuis ingeslapen en ze word maandag gecremeerd waar we bij zijn.

Helaas weer wat slecht met dierenartsen meegemaakt en mijn vertrouwen is echt nog maar 1% in deze beroepsgroep. Ik kan er niet eens meer boos om worden, ik ben zo teleurgesteld :( . We hebben echt veel dierenartsen moeten bellen om haar ingeslapen te krijgen. Vele zeiden zoek maar verder wij zitten vol, zelfs degene waar we al meer dan 10 jaar bij zaten. Het eerste wat een dierenarts kon was zaterdagmiddag. Ze wouden een hond van bijna 15 jaar gewoon 4 a 5 dagen laten creperen zonder eten. Ik was zelfs zover om gewoon naar een spoedkliniek te gaan en het daar te eisen. Gelukkig hebben we iemand kunnen vinden die de volgende dag kon, deze is gekomen terwijl ze ziek was omdat zij dat ook niet vond kunnen, ze was heel aardig dus ik heb gelukkig nog een fijn afscheid kunnen hebben. Ik laat dit maar achter me liggen want het is het toch niet waard om boos over te worden, maar ik wou het toch nog ff uit mij schrijven. In ieder geval nog bedankt voor jullie hulp :smitten:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door