En de moeilijkere vraag denk ik : zijn die er in tablet vorm? of iets dat heel smakelijk is?
Hij krijgt al magnesium sinds een maand.
Het lijkt erop dat bij Zino zijn rechterkruisband ernstig verrekt is, en dat is dan niet voor het eerst. 2 jaar geleden ook eens geweest, wel invallende arts en die kreeg er geen beweging in. Op geen enkele manier, nou zitten er bij zo'n hond ook flinke spieren op.
Nu had ie ook wel eens af en toe vaag minder belasting op die poot. Hebben van de hele bimbam foto's laten maken, rug, heupen, knieen. De rechterknie had dus meer speling, kon onder narcose ook voelen. En ietwat dikker, maar verder geen artrose. Dus goede hoop dat ie niet door is. De rug en heupen waren overigens perfect, dus het komt echt door de knie (die naar mijn mening dus meer gehoekt had mogen zijn)
Wel ook librela injectie gekregen.
Dus lijnwandelingen en geen speelkwartiertje met Lem. En net 2 a 3 kilootjes eraf zou denk ik ook goed zijn. Vandaag noodgedwongen rustdag aangezien we buiten schaatsbanen hebben.
En ik wil 3 maanden droogte aub. dan kan eindelijk die blub hier opdrogen want die heeft ook invloed gehad (zo heb ik mijn eigen banden ook verrekt gehad