Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#3471635
Wat kan ik daar aan doen? Ik heb gewone oogdruppels in huis van oculoheel. En ik heb zilverwater in huis. Ik kan natuurlijk dinsdag pas bij een da terecht.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Lizzy
#3471636
hannabelgje schreef: za 18 mei 2024, 17:11 Wat kan ik daar aan doen? Ik heb gewone oogdruppels in huis van oculoheel. En ik heb zilverwater in huis. Ik kan natuurlijk dinsdag pas bij een da terecht.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Je kunt prima de Oculoheel druppels gebruiken. En helpen die niet, dan zou ik Similasan Roze proberen. Zilverwater is ook OK maar dat prikt best behoorlijk in je ogen.... Ik vind dat zelf niet zo fijn.....
Gebruikersavatar
Door doranto
#3471645
De Etos op het Stationsplein is nog tot 21:00 open volgens google. Misschien dat ze daar ogentroost van Weleda hebben? Dat zou je evt. ook nog kunnen proberen.
Ik heb dat ooit voor Phemke gebruikt om haar ogen te spoelen toen ze er zand in had gekregen. Zelf gebruik ik het ook als ik last heb van mijn ogen.
#3471649
Ik probeer nu de ocuheel. Zal inderdaad bij de volgende ronde beide ogen doen. Maandag is de etos in het winkelcentrum open zag ik dus dan zou ik daar de similasan kunnen halen. Ze heeft er geen last van (ze knijpt niet, veegt niet met haar poot) maar het is rood en er komt groen snot uit.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

#3471652
Lizzy schreef:Voor alsnog rende ik hier niet mee naar de dierenarts.
Ok dan kijken we het nog aan met de druppels. Ze moet komende week sowieso haar librela spuit halen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

#3471752
Balluska schreef:oog nooit zelf klooien, altijd dierenarts kan een beschadiging zijn
Ach ze heeft er toch 2. Geintje natuurlijk. Gaat al stukken beter. Veel minder rood en geen groen snot meer eruit.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

#3472097
Wel raar dat het zo ontstoken is terwijl ze er geen last van had. Dierenarts dacht aan een allergie. Mocht het nou terugkomen na 7 dgn zalven krijgt ze corticosteroïden druppels.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door