Inmiddels weer een maand verder maar helaas niets lijkt te helpen

Zijn voeten zijn nog steeds enorm dik. Tussen elke teen een of meerdere ontstekingsbulten. Plekjes op zijn voetzolen en tussen zijn tenen.
Wat scheelt is dat hij met schoenen aan ‘s avonds best een stuk kan/wil lopen en dan ook blij is. Dat is dan een wandeling van ongeveer 2,5/3 km. Langer doen we niet want zijn voeten zijn gewoon niet goed en we willen niets forceren. Overdag wil hij nog steeds weinig maar we lopen dan hier in de buurt. ‘s Avonds gaan we met de auto naar een plek waar we rustig kunnen wandelen zonder andere honden tegen te komen.
De hydrocortiderm maakte het iets rustiger maar gaf geen groot verschil. Ik wilde toch nog graag een poging doen met homeopathie en mede door tips hier op het forum bij iemand in de buurt terecht gekomen. Ik dacht dat het een klassiek homeopathisch consult zou zijn maar dat was het niet. Is dat erg… ik weet het niet het was in ieder geval niet wat ik verwachte. We hebben 2 verschillende complexen meegekregen waar hij druppels van over zijn eten moet. Vitamine want die komen honden die vers eten altijd te kort

Betadine om dagelijks te deppen daarna insmeren met sudocreme. Het ging anders dan ik verwachte en ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik ermee moest. Heb het advies en hetgeen ze voorgeschreven heeft meegenomen en dat krijgt hij nu. Ik kan eigenwijs zijn maar ik weet het ook niet.
Vanmorgen hevige twijfel gehad en eigenlijk al besloten om naar de reg. da te gaan en troep te halen omdat ik er een beetje wanhopig van word. Toch maar niet gedaan we zijn vorige week met de homeopathie begonnen en dat wil ik toch ook wel serieus een kans geven. Is er over 2 wkn nog steeds 0 verbetering dan gaan we een nieuwe poging met troep doen