Moderator: Lizzy
pike schreef: ↑di 10 jan 2023, 18:13 Zoals ik al schreef vanochtend liep hij weer als een tierelier. En draken kon hij ook weer. Ik heb hem voor de zekerheid vandaag rustig proberen te houden met behulp van bench en een kleine uitloopruimte maar mijnheertje is het er niet helemaal mee eensGaat de goede kant op gelukkig!en onder begeleiding van zijn muzikale talenten gaat hij zijn speelgoed en dekentjes weer te lijf
wat ik wel kan begrijpen maar denk dat een dagje pas op de plaats nu even beter is.
Oor is nog niet echt schoon vind ik maar het stinkt niet en hij krabt er ook niet aan.
eelke schreef: ↑ma 16 jan 2023, 20:35 Zou je toch haast gaan denken aan een splinter ofzo. Die voetjes zijn toch gevoelig hoor; Gijs liep kreupeler toen ie een sneetje in zijn voetzool had, dan toen zijn achillespees gescheurd was.Het is natuurlijk mogelijk alhoewel ik zijn zooltjes geïnspecteerd heb, ook tussen de kussentjes heb gekeken en de teenbotjes ben afgegaan. Het is het eerste waar ik altijd naar kijk. Er liggen hier overal eikeltjes en beukennootjes en vooral de laatste willen nogal eens klem zitten in een voetje.
Als in, bij dat sneetje liep ie eigenlijk niet. En hij was er ook Heel Ongelukkig Van.