lijkt mij op acute pijnscheuten/darmkrampen.
door beweging probeert hij er voor te vluchten. deed mijn vroegere hond ook.
er zit dus iets nog niet goed van binnen vrees ik.
echo laten doen mss?
Moderator: Lizzy
elladerijke schreef:Hi! Helaas, daar ben ik dan toch weerGeef je nog Okugest? Ik denk ook dat het een "aanval" van niet lekker/pijn is. En zo langzamerhand geloof ik toch dat ik met hem naar een goede holistische dierenarts zou gaan. Helaas zitten Anneke Schellingerhout en Tannetje Koning vol maar ik weet niet waar je woont: Froukje Seip is een hele fijne DA en kliniek Den Hoek is ook heel goed. Ze kunnen jouw hond eens helemaal als geheel bestuderen en kijken wat er nou mis gaat.![]()
Lars heeft de afgelopen twee dagen eindelijk weer gewoon goede hoeveelheden gegeten, maar blijft op een terughoudende manier eten. Weinig enthousiasme. Na afloop kwam hij voorheen altijd even kroelen, nu loopt hij een rondje en gaat slapen. Hij krijgt nu een mengsel van kvv, groentemix, spiervlees/orgaan en probiotica. Hij drinkt normaal.
Vandaag echter heeft hij zijn eerste maaltijd nog niet eens aangeraaktNa de grote wandeling is hij nu thuis afwisselend heel onrustig en in schijnbaar rustige slaap. Maar dan springt hij ineens op, schudt zich flink uit, rent kort, probeert met bijzonder doorzettingsvermogen in het tapijt te graven, vliegt de andere kamer in, komt direct weer terug en komt bij me kijken, en gaat op een heel andere plek weer liggen slapen. Herkent iemand dit gedrag toevallig? Ik reageer er niet op, dus geen idee wat het verder zou kunnen veroorzaken.