Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Gisteren heb ik bij Dorit ook glucosamine pellets gekocht van het merk Canoflex van de firma Aristavet. Er zit 625 gram pellets in deze pot en Whoofer moet iedere dag 1 maatschepje van ongeveer 14 gram. Uitgerekend komt het er op neer dat ik ongeveer 44 dagen met deze pot doe. De pot kostte 40 euro.

Kent iemand dit merk?

Zijn er goedkopere oplossingen?

Of betere merken?

Groetjes, Lizzy
Door Hitam
Een pot glucosamine complex van de Groene Os kost ongeveer 30 euro, zo uit mijn hoofd, ik zit nu thuis. Ik weet niet zo goed hoe lang je ermee doet, ik denk ongeveer twee maanden. Zal het zaterdag eens nakijken, als ik er aan denk.
Door Helen
Een familielid van mij gebruikt ook een glucosamine en chondroide complex met zeer veel succes!! We hebben super lang gezocht naar een goedkoper merk. De capsules van www. orthovitaal.nl is het goedkoopst wat wij hebben gevonden.

groetjes Helen
Door Lizzy
Helen schreef: Een familielid van mij gebruikt ook een glucosamine en chondroide complex met zeer veel succes!! We hebben super lang gezocht naar een goedkoper merk. De capsules van www. orthovitaal.nl is het goedkoopst wat wij hebben gevonden.

groetjes Helen
Hoi Helen, dank je wel voor de site! Sowieso een handige site voor supplementen!
Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door