Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door nicole1985
Goede middag,

Ik heb helaas een gehandicapte puber pup. Pootje is beetje kapot getrokken bij de geboorte.

Nu 9 maand en gebruikt zijn poot amper nog. En de spieren zijn onderontwikkeld.

Heel wat onderzoeken gedaan. Fysio, chiropractor enz enz.

Ik wil dus nu extra power muscle poeder gaan geven en boswellia.

Ik ben het hele weekend op een paardenbeurs. En hier worden diverse poeders gebruikt.

Maar voor paarden

Helaas zijn ze nogal geheimzinnige over de percentages die erin zitten. En of het geschikt is voor honden durven ze ook niet te zeggen.

Ook zou ik graag wat elektrolyten willen voor de grote hond voor na het sporten ook die zijn er in leuke aanbiedingen.

Het lijkt mij wel aardig hetzelfde allemaal. Alleen voor de paarden in veel goedkopere groot verpakking.

Wat is wijsheid?

Zie foto's voor horseflex x flexrex
Bijlagen
Screenshot_20220910-155857_Chrome.jpg
Screenshot_20220910-155857_Chrome.jpg (302.92 KiB) 1508 keer bekeken
Screenshot_20220910-155833_Chrome.jpg
Screenshot_20220910-155833_Chrome.jpg (352.56 KiB) 1508 keer bekeken
Door Lizzy
Oh jeetje...! Ja, normaal is het wel uitwisselbaar (Puur en Phytonics bijv. is het allemaal uitwisselbaar) maar ja, of dat voor dit merk ook geldt weet ik niet. Maar kijk ik naar de analyse: zit daar nul verschil in. Ik zou denken: da's hetzelfde. Ik durfde het zelf wel aan.
Door nicole1985
Lizzy schreef: za 10 sep 2022, 17:50 Oh jeetje...! Ja, normaal is het wel uitwisselbaar (Puur en Phytonics bijv. is het allemaal uitwisselbaar) maar ja, of dat voor dit merk ook geldt weet ik niet. Maar kijk ik naar de analyse: zit daar nul verschil in. Ik zou denken: da's hetzelfde. Ik durfde het zelf wel aan.
Puur geeft idd aan dat het voor beiden hetzelfde is. Maar dat verkopen ze nou weer net niet hier. Phytonics ook niet.

Er zit 23 euro verschil tussen horseflex en flexrex . Dat vind ik nogal wat :) heb nou al ruim 1000 euro in het puppekind gestoken. En nog geen oplossing :'( dus als ik wat kan besparen dan zou het mooi zijn.

Dan ga ik die voor paarden bestellen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door