Moderator: Lizzy
Ina schreef: ↑vr 29 mei 2020, 16:33 Dat klinkt toch best wel hoopvol.Dat bloed moet rond en als er dan minder kracht is moet je vaker pompen.
Geen idee wat een normale hartslag is bij honden, maar zou dit als bijwerking komen van de medicatie?
Ik zou juist verwachten dat de hartslag verlaagd zou worden om overbelasting te voorkomen, maar dat zeg ik als leek zijnde
Maar hé....ze scharrelt rond en snoept/eet goed.... de dame geniet dus voorlopig nog even lekker door
Ina schreef:Dat klinkt toch best wel hoopvol.Normaal is ca 60 tot 120 bpm. Ook afhankelijk van de activiteit.
Geen idee wat een normale hartslag is bij honden, maar zou dit als bijwerking komen van de medicatie?
Ik zou juist verwachten dat de hartslag verlaagd zou worden om overbelasting te voorkomen, maar dat zeg ik als leek zijnde
Maar hé....ze scharrelt rond en snoept/eet goed.... de dame geniet dus voorlopig nog even lekker door
Eef+Stippels schreef: ↑za 30 mei 2020, 11:49![]()
![]()
Ina schreef:Ja, precies dit.
![]()
![]()
..... dat is toch alleen maar genieten als je dat zo ziet liggen
.... neusje in de lucht, zonnetje op d'r toet en relaxed de zaterdagochtend doorkomen
![]()
Dat het een rollercoaster is kan ik goed begrijpen, het is gewoon prut dat je weet dat er iets is, dat je zo goed mogelijk behandeld....maar af moet wachten of dit nu de oplossing is voor haar problemen
Belangrijkste is dat je de genietmomentjes hebt, ze lekker rondkuiert en geniet van haar eten.
Dat ze geen 5 kilometer meer loopt....tja....het is natuurlijk ook al een dametje die (een beetje) op leeftijd raakt....en die komt vaak met gebreken.
Ons zwartje is nog jonger, maar daar ga ik ook echt aan merken dat ze ouder wordt....in haar hoofd loopt ze nog de marathon, maar de praktijk wordt zo langzamerhand echt wel anders.
We genieten gewoon extra hard en houden haar zo goed mogelijk....en zien wel waar het schip strand, zolang zij maar geniet en het naar haar zin heeft.....meer kun je niet helaas
Janie2 schreef: ↑do 25 jun 2020, 16:54 Ach eef ik lees je topic nu.Bedankt voor je berichtje
Wat een zorgen, en ook een verdriet over het ouder worden van je mooie stippel.
Nu met die hitte.. gaat het wel oké? Kun je haar een beetje koel en comfortabel houden?