Tis een Belgisch bedrijf en ik dacht dat het in de site-naam met een '-' ipv '&' was..

Alleszinds, dat is het.
Moderator: Lizzy
hannabelgje schreef:Gewoon bij kruidvat https://www.kruidvat.nl/kruidvat-psylliumvezels/p/21923Ja Kruidvat deed ik altijd maar mogen die dat nu verkopen? Ik zocht een telefoon nr van kruidvat maar daar kreeg ik geen gehoor op.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
spreeuwtje schreef: Ja Kruidvat deed ik altijd maar mogen die dat nu verkopen? Ik zocht een telefoon nr van kruidvat maar daar kreeg ik geen gehoor op.Dat weet ik niet, aangezien je het over etos had nam ik aan dat dat nu verkocht werd. Hier mocht kruidvat gewoon open tijdens de laatste lockdown, maar hier is alles alweer een aantal weken terug open. (België) online bestellen kan ook.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
spreeuwtje schreef: ↑di 29 dec 2020, 10:47 Ja Kruidvat deed ik altijd maar mogen die dat nu verkopen? Ik zocht een telefoon nr van kruidvat maar daar kreeg ik geen gehoor op.Hier was de kruidvat de dag voor kerst gewoon open dus die vallen als drogisterij onder de winkels die open mogen zijn
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
dinky89 schreef: Hier was de kruidvat de dag voor kerst gewoon open dus die vallen als drogisterij onder de winkels die open mogen zijnIk was bij de Etos en die verkopen idd ook nog steeds gekke niet essentiële dingen.