Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door pearlsofpassion
Oh ja, dat kan ook.
Tis een Belgisch bedrijf en ik dacht dat het in de site-naam met een '-' ipv '&' was.. :-[
Alleszinds, dat is het.
Door hannabelgje
spreeuwtje schreef: Ja Kruidvat deed ik altijd maar mogen die dat nu verkopen? Ik zocht een telefoon nr van kruidvat maar daar kreeg ik geen gehoor op.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat weet ik niet, aangezien je het over etos had nam ik aan dat dat nu verkocht werd. Hier mocht kruidvat gewoon open tijdens de laatste lockdown, maar hier is alles alweer een aantal weken terug open. (België) online bestellen kan ook.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door dinky89
spreeuwtje schreef: di 29 dec 2020, 10:47 Ja Kruidvat deed ik altijd maar mogen die dat nu verkopen? Ik zocht een telefoon nr van kruidvat maar daar kreeg ik geen gehoor op.

Hier was de kruidvat de dag voor kerst gewoon open dus die vallen als drogisterij onder de winkels die open mogen zijn ;)
Door spreeuwtje
dinky89 schreef: Hier was de kruidvat de dag voor kerst gewoon open dus die vallen als drogisterij onder de winkels die open mogen zijn ;)
Ik was bij de Etos en die verkopen idd ook nog steeds gekke niet essentiële dingen.
Maar die liggen niet zo vol action troep zoals het Kruidvat doet Afbeelding
Vooralsnog had Wolffe een redelijke drol vanmorgen. Dus ik kijk t nog ff aan. Hij heeft in de eerste 1,5 week al een vermogen gekost Afbeelding

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door