Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ronaldjacobs
Heeft iemand ervaring met het geven van CBD olie voor honden? Mijn hond is nu al week gestrest en heb gelezen op www.cibdol.nl dat dit de stress tegen kan gaan. Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met deze supplementen.
Door hamada
Hier krijgen de honden al jaren CBD olie voor diverse klachten: zenuwpijn, artrosepijn, partiele epilepsie. Bij heftige kwalen ( epilepsie, syringo) in combinatie met reguliere medicatie.
Ons hondje met Jacksonian epilepsy merken we ook een vermindering van prikkelgevoeligheid en agitatie met de CBD.
Onze honden van 10 kilo ongeveer krijgen 2x3 druppels CBD olie 4% of 5 %. Als je in zoekfunctie bij alternatief zoekt op CBD dan krijg je de nodige resultaten van CBD gebruik bij forumleden.
Door Lizzy
Ronaldjacobs schreef: wo 11 nov 2020, 12:13 Heeft iemand ervaring met het geven van CBD olie voor honden? Mijn hond is nu al week gestrest en heb gelezen op www.cibdol.nl dat dit de stress tegen kan gaan. Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met deze supplementen.
Ik heb er wel ervaring mee. Het duurt gemiddeld 14 dagen voordat je het verschil met of zonder CBD olie begint te merken. Soms helpt het goed. Soms geen steek. Sorry, kan het niet leuker maken :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door