Het begon een paar dagen geleden met wat gelik en ge'knabbel' maar intussen wordt de plek groter.
Het zijn 3 bultjes op een rij, geen idéé wat er aan de hand is.
Ik heb geen kraag of iets dergelijks in huis.
Wat kan ik doen of laten?
Moderator: Lizzy
- pien - schreef:De balsem is binnen! Weer iets voor mijn honden-apotheek.Ik doe dat niet.
Het zit op z'n knie. Moet ik het nog verbinden zodat het erop blijft zitten?
Lizzy schreef:Ik doe dat niet.Okee, ik hou even in de gaten hoe goed het er op blijft zitten.
- pien - schreef:Okee, ik hou even in de gaten hoe goed het er op blijft zitten.Precies!
Het is natuurlijk om te laten genezen én dat 'ie er af blijft...en genezen doet het niet zo goed onder een lapje...leerde ik vroeger al
- pien - schreef:Hij reageerde heel angstig toen ik z'n knie in wilde smeren ~ god weet wat er in het verleden gebeurd is ~ maar hij vindt het niet lekker en blijft er dus af...hij mocht tijdens het smeren z'n snuit gewoon in het beloningstrommeltje steken en toen vond hij het niet meer zo ergHmm, hij had er toch weer aan gelebberd want het was nat eromheen (om 8 u vanmorgen ingesmeerd) dus meteen weer ingesmeerd.![]()
Ik smeer het zo'n 2 á 3 keer in per dag. Het blijft niet klef maar droogt mooi op.
Bosliefje schreef:Kan er niet ook inwendig iets met zijn knie zijn, wat hem pijn doet en dat hij er daarom aan likt?Vooralsnog voel ik nog steeds bultjes in z'n velletje. Ik hou het uiteraard in de gaten. Met lopen e.d. merk ik niks.
Als de zalf niet echt gaat helpen zou ik daar naar laten kijken.