Vorige zondag was ze aan de diarree en ook daar weer bloed bij. Maar wederom niks ernstigs. Het was, net als de vorige keer, geen hele hoeveelheden maar wel rood. Ik ben bij de dierenarts geweest ondertussen want Ziva is 10 en het kan natuurlijk ook ernstiger zijn.
De dierenarts was ik nog niet eerder geweest. Vroeg naar de voeding en of ik ooit wel eens ontwormd had.
Heb gezegd dat ik zelf samenstel en na drie jaar maandelijks poeponderzoek op wormen en ze nooit 1 besmetting gehad had, ik het wel geloofde.
De dierenarts is geen discussie aangegaan en heeft Ziva goed nagekeken en kon niks vinden behalve dat ze in top conditie was

Ik moest dus ontwormen van hem en als het dan nogmaals voorkwam moesten we het over voeding hebben. Als die 2 uitgesloten waren konden we verder gaan kijken. Ik heb maar een ontwormingspil gekocht en gegeven maar geloven doe ik er niet in.
Het meest bizarre was dat hij het had over dat het bloed ook kon komen door de campylobacter. Het zei me wel wat maar ik zit er niet meer bijzonder in. Ik kreeg een folder mee over deze bacterie.
Toen ik deze las stonden er de voor en nadelen van BARF in en wat "wetenschappelijke" feitjes. Hij zei er nog bij; ter lering en vermaak. Het was vooral vermaak.
Ik zit dus nog steeds met de vraag wat dat bloed kan zijn. Ze heeft het dus nu 2x eenmalig gehad.
Zou ze wat scherps van straat gesnaaid hebben? Of moet ik toch terug om ernstiger zaken uit te sluiten?