Mijn Podenco Estrella is inmiddels 12 jaar. Heeft lichte arthrose wat wel klachten gaf maar met Acupuntuur nog te verhelpen was.
Helaas is het u wat heviger geworden. ze sleept meer met haar achterpoten en zwikt zo nu en dan door haar schouder waardoor ze soms ten val komt. Heel vervelend allemaal, maar op de foto's is niets bijzonders te vinden.
Ik ga wel verder met behandelingen, maar ze had meer pijn. Dank zij een kennis heb ik copaiba olie mogen proberen. een paar druppels gaven verandering. Ze werd weer vrolijker en liep ietsje beter.
De druppels zijn op en heb nu nieuwe in bestelling.
Het mooie van dit spul is dat het veel sterker ontstekingsremmend is en qua pijnvermindering sterker dan CBD olie.
Ik vind het het proberen waard.
Ze krijgt al jaren golden paste op basis van kurkuma zwarte peper en cocosolie. Daarnaast MSM tabletten, zalmolie, groenlipmosselpoeder, en artho van Puur.
Dit helpt dus niet meer voldoende, vandaar dat ik blij met de ontdekking van Copaiba olie.
Artsen schrijven liever die NAISD voor en nog een ander middel wat oorspronkelijk ingezet wordt bij Epileptie (werkt verdovend op de neurotransmitters) Dit ga ik voorlopig dus niet doen aangezien de bijwerkingen erger zijn dan de kwaal momenteel.
Overigens mag ik in mijn handen klappen want de arhtrose is op de foto's duidelijk niet ernstig dus men vermoedt een hernia. Die kan dus met Orhtomanuele therapie verholpen worden en pijn kan dus met iets anders bestreden worden.
Heel veel sterkte met jouw hond.