Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ellenned
Yilla heeft een tumortje op haar rug, deze wordt as woensdag weg gehaald. Yilla is een behoorlijk allergische hond en samen met Leida Visee hebben we haar goed op de rit met de nodige kruiden supplementen en osteopathie.In overleg met de da wordt er geprobeerd het tumortje weg te halen met een plaatselijke verdoving, dit omdat een volledige narcose weer een aanslag is op haar weerstand, juist nu het zo veel beter lijkt te gaan. Gaat ze te veel in de weerstand op de tafel dan gaat ze alsnog onder gehele narcose.
Nu is mijn vraag, voor de dag zelf dacht ik aan Bach, maar wat zou ik kunnen geven na de narcose of ervoor haar weerstand op pijl te houden? Iemand tips?
Door Lizzy
ellenned schreef:Yilla heeft een tumortje op haar rug, deze wordt as woensdag weg gehaald. Yilla is een behoorlijk allergische hond en samen met Leida Visee hebben we haar goed op de rit met de nodige kruiden supplementen en osteopathie.In overleg met de da wordt er geprobeerd het tumortje weg te halen met een plaatselijke verdoving, dit omdat een volledige narcose weer een aanslag is op haar weerstand, juist nu het zo veel beter lijkt te gaan. Gaat ze te veel in de weerstand op de tafel dan gaat ze alsnog onder gehele narcose.
Nu is mijn vraag, voor de dag zelf dacht ik aan Bach, maar wat zou ik kunnen geven na de narcose of ervoor haar weerstand op pijl te houden? Iemand tips?
Ik hoop dat het gewoon zonder narcose lukt!
Ik zou na de narcose Traumeel geven en daarnaast gaan detoxen. Ik vind die van Phytonics heel goed: https://www.nmlhealth.com/phytonics/phy ... comp-50-ml. Ik denk wel dat je dat in overleg met Leida moet doen.
Door ellenned
Lizzy schreef:Ik hoop dat het gewoon zonder narcose lukt!
Ik zou na de narcose Traumeel geven en daarnaast gaan detoxen. Ik vind die van Phytonics heel goed: https://www.nmlhealth.com/phytonics/phy ... comp-50-ml. Ik denk wel dat je dat in overleg met Leida moet doen.
Dankjewel voor je reactie. Ik hoop ook echt dat het zonder narcose gaat lukken. Leida is tm 12 juni niet aanwezig helaas, ik had haar al gecontact. Ik ga me even inlezen in het detoxen maar ik hoop dat ze stil blijft liggen woensdag ::)
Traumeel kan ik sowieso wel geven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door