Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

smulpaap schreef:Weer een geruststelling , hondenkind weer fijn thuis :-*

Beterschap voor je lieverd
Dank je! Ze was vanavond al weer flink op dreef, huppelde al voor me uit bij het wandelen, zette zelfs een galopje in en was heel beledigd toen ze geen eten kreeg. En dat allemaal in d'r strakke sexy Inge de Bruin-wetsuit. :biggrin2:
Door smulpaap
Anne in Duitsland schreef:Dank je! Ze was vanavond al weer flink op dreef, huppelde al voor me uit bij het wandelen, zette zelfs een galopje in en was heel beledigd toen ze geen eten kreeg. En dat allemaal in d'r strakke sexy Inge de Bruin-wetsuit. :biggrin2:

Geweldig ! ;D

Herstel gaat vaak erg snel hoor als er ""iets "" niet zo lekker is in de mond
Noa was indertijd elf toen ze geholpen moest worden aan een tand die er niet zo fijn meer uit zag
De rest uiteraard ook gelijk bekeken , ze was toch onder zeil . En eenmaal thuis wandelde de tang gelijk naar buiten .... ik zou wel wat lusten
De volgende dag was ze de freule weer

Tessa idem , vorig jaar een klierende hoektand . Ze was snel opgeknapt . En enige maanden geleden hebben we weer een controle laten doen
Ze heeft geen al te best gebit , nu kon het nog . Nog geen hartproblemen bv ( wat bij een oudere JRT toch wel voorkomt )
En weer snel herstel .

Vaak zie je ook dat ze weer energieker , vrolijker zijn /worden
Neally schreef:Gelukkig al aan de huppel.

Hoe is t nu met sexy lady? (beeld bij Inge de Bruijn pakje ;D )

Ze kijkt zo blij, je zou bijna denken dat het een Engelse setter is! ;D

P1080509.JPG
P1080509.JPG (239.7 KiB) 2235 keer bekeken
Maar verder gaat het goed. Ze heeft goede eetlust, huppelt weer vrolijk rond tijdens de wandelingen en vraagt zich eigenlijk alleen maar af waarom ze dat rare pakje aan moet. :biggrin2: Voor de mensen op barfplaats, zeg ik dan. ;D

Ik zat me af te vragen: heeft het zin om er wat druppels Traumeel S in te mikken? Of is dat alleen nodig als de hond duidelijk niet lekker in zijn vel zit na een ingreep?
Door Kaela
Anne in Duitsland schreef: Ze kijkt zo blij, je zou bijna denken dat het een Engelse setter is! ;D
Nou, twee druppels water ja!

Fijn dat het goed gaat! Traumeel lijkt mij zeker nut hebben, het helpt het genezingsproces. Dus als je het hebt zou ik het wel geven.
MarijeEnBoomer schreef:Jullie hebben duidelijk nooit een Engelse setter in een badpak gezien ;D
Fijn dat ze zich alweer zo goed voelt!!
Ik heb het vage voorgevoel dat jij daar wel ergens foto's van hebt liggen. Kom maar op! :biggrin2:
Zo, de uitslagen van het lab van Laika zijn terug. De epuliden waren allemaal goedaardig, het bultje op haar zij was een hemangioom (dus goedaardig) en de bult op haar kont een haarfollikelcyste. Het enige minder gunstige was het wratje op haar oor: dat is een mastceltumor, low grade malignancy/graad I. In de gaten houden dus, net als toekomstige bobbeltjes. Niet leuk, maar ook niet iets om nu al paniekerig over te doen. Hopelijk blijft het ook in de toekomst goed.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door